Bjørn Petter Aasheim Johannesen

Irislegene AS

2013

Irislegene AS Telefonnummer56 57 53 9056 57 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hamnevegen 48 5200 Os
Bjørn Petter Aasheim Johannesen er en av 19 fastleger i Os

Siste vurderinger av Bjørn Petter Aasheim Johannesen

Trygg, kunnskapsrik, forståelsesfull og empatisk

Fantastisk flink med barn, også med barn med ekstra utfordringer. Tar seg tid, lytter, skaper kontakt og strekker seg ekstra langt for at barnet skal få en god opplevelse. Avslutter timene med mitt barn med high five! Det føles trygt og godt å ha en slik lege, som tar alle dine bekymringer alvorlig, selv de som kan kanskje kan sees på som bagateller i andres øyne.

Bjørn Petter er enkel å prate med, et godt medmenneske og en fantastisk person. Jeg håper vi får ha han som fastlege i mange år. Jeg bytter ikke fastlege fra han før jeg må.

Det er godt å ha en fastlege som ser deg og som gjør at du føler deg godt ivaretatt når timen avsluttes.

En lege som jobber 24-7-365 dager i året

Bjørn Petter er en lege som stiler opp for sine pasienter og ikke pasienter i en vanskelig situasjon. Han fulgte min familie og meg i en traumatisk krise, ved og komme hjem til oss, bare med en tlf, ble vi møte med - jeg kommer må bare avslutte her.
Han tar seg tid til å høre hva du som pasient har og si
Han bruker humor
Han får deg til å føle trygghet, tillit og velvære
Han ser hele menneske, psykisk, fysisk og åndelig
Han er en av Os sine flinkeste leger

Dyktig lege

Forståelsesfull lege som er flink til å lytte til pasientene. Han tar seg tid og er god på veiledning.
Han er svært dyktig og anbefaler han på det varmeste.

En forståelsesfull lege

Dette er en lege som jeg gleder meg til å komme inn til, uansett problemer. Han tar alle problemer med alvor, og gir gode råd og anbefalinger, og veiledning for veien videre. Selv om det bare er små filleting så får jeg følelse av å bli tatt på alvor og blir ivaretatt. Bjørn Petter er heller ikke vanskelig å snakke med, da han viser interesse for ditt daglige liv, angående jobb og lignende.

Skulle det trekkes ned på noe er det tilgjengeligheten. Jeg har ofte dager som passer bedre, men da er han ikke der. Som ved akutte tilfeller hender det ofte at jeg må inn til noen andre, noe som jeg ikke alltid er helt komfortabel med, siden den personen kjenner meg ikke like godt som min fastlege.

Sympatisk, morsom, lyttende, empatisk og hjelpsom

Bjørn Aasheim Johannesen er en lege det er lett å samale, som lytter og gir seg god tid. Prøver å finne løsning på mitt problem. Jeg synes han alltid er hyggelig og imøtekommende. Alltid i godt humør.