Bjørn Petter Aasheim Johannesen

Autorisasjon (2013)

Bjørn Petter Aasheim Johannesen er en av 24 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Bjørn Petter Aasheim Johannesen

En forståelsesfull lege

Dette er en lege som jeg gleder meg til å komme inn til, uansett problemer. Han tar alle problemer med alvor, og gir gode råd og anbefalinger, og veiledning for veien videre. Selv om det bare er små filleting så får jeg følelse av å bli tatt på alvor og blir ivaretatt. Bjørn Petter er heller ikke vanskelig å snakke med, da han viser interesse for ditt daglige liv, angående jobb og lignende.

Skulle det trekkes ned på noe er det tilgjengeligheten. Jeg har ofte dager som passer bedre, men da er han ikke der. Som ved akutte tilfeller hender det ofte at jeg må inn til noen andre, noe som jeg ikke alltid er helt komfortabel med, siden den personen kjenner meg ikke like godt som min fastlege.

Sympatisk, morsom, lyttende, empatisk og hjelpsom

Bjørn Aasheim Johannesen er en lege det er lett å samale, som lytter og gir seg god tid. Prøver å finne løsning på mitt problem. Jeg synes han alltid er hyggelig og imøtekommende. Alltid i godt humør.

God seriøs lege med humoristisk sans

Bjørn Petter er god lege som man faktisk gleder seg til å gå til! Han er flink å lytte, får pasienten til å føle seg forstått og får følelsen av empati.
Han er en lege med humoristisk sans som er lett å ha en samtale med. Jeg oppfatter han mer som en normal person enn en lege, på en positiv måte.
DETTE ER DEN FØRSTE LEGEN JEG HAR VÆRT HOS SOM ETTER EN UNDERSØKELSE KOMMER MED SPØRSMÅLET; ER DET NOE ANNET DU LURER PÅ/ JEG KAN HJELPE DEG MED?
Har aldri fått følelsen av at jeg ikke er ønsket eller at han ikke har tid til meg.
Han kommer med gode råd og er mer enn villig til å henvise pasienter etter ønske. Han er ydmyk og kan lett innse at han ikke er verdensmester.

kjempegrei

Jeg opplever legen som hensnsfull og han gjør pasienten trygg. Særlig er dette viktig i forhold til undersøkelser som man i utgangspunktet gruer seg for.

Empatisk, lyttende og får deg i godt humør

En veldig flink lege som tar deg på alvor og virkelig bryr seg om pasientene sine. Litt vanskelig å få time iblandt, men virkelig verdt det.