Gro Leonhardsen

Autorisasjon (2000)

Lillekollen Legesenter Telefonnummer61 13 68 0061 13 68 ...
Lillekollvegen 12 2827 Hunndalen
Gro Leonhardsen er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Gro Leonhardsen

Desidert den beste legen jeg har hatt.

Veldig hyggelig lege.Lytter til det jeg har og si.Sender meg til videre undersøkelse når jeg trenger det ,og hun gjør det med en gang når jeg er der.Det var en veldig god opplevelse etter att jeg skiftet fastlege.

Veldig dyktig lege

Denne legen opplevde jeg som dyktig! Hun var lyttende, brukte god tid, var henvendt mot meg og ikke dataen, hun stilte åpne spørsmål og var genuint interessert. Hun kom med forslag til videre utredning, og jeg opplevde gode råd fra henne, samtidig som jeg opplevde medbestemmelsesrett i valgene for veien videre. Hun er enkel å kontakte elektronisk, jeg har mottatt svar fort, både på spørsmål og resepter.
Det var litt ventetid ved oppmøte til legekonsultasjon, men det var det verdt! Anbefaler denne legen!

Ivaretakende, imøtekommende, interessert og tøff!

Gro er en lege som tar henvendelser seriøst, og er tøff nok til å stå for det hun mener! Jeg er heldig! Hun tar seg tid til pasienten. Morsom og trivelig dame som kan jobben sin!

Flott lege.

Omtenksom person, som tar seg tid til de spørsmål du har. Er skjelden hos legen, men de få gangene det trengs er hun virkelig der for pasienten.

Utrolig proff!

Gro er en profesjonell og trivelig lege som har tid til deg, har et vell av kunnskap, og som alltid jobber med en holdning om at "pasienten kommer først". Det virker som hun alltid vet hva som skal til for folk med litt ymse fysikk, og jeg tror neppe jeg har sett noen i helsevesenet jobbe hardere. har du Gro som lege kan du anse deg selv som heldig!