Christine Strøm Skogstad

Autorisasjon (2008)

Christine Strøm Skogstad er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Christine Strøm Skogstad

Den beste legen jeg har hatt!

Christine S Skogstad er faglig dyktig. Hun følger meg opp og gir meg følelsen av å være ivaretatt på en trygg og god måte. Hun er jordnær, forståelsesfull, empatisk og hjelpsom. Kort sagt en fantastisk lege som virkelig har forstått hva omsorg handler om.

Med den pensjonerte men yrkesaktive legesekretæren Gerd Lysådahl fungerer legesenteret optimalt, men det er desverre slik at de yngre og nytilsatte legesekretærene har mye å lære av Gerd.

Christine S Skogstad er uansett den beste legen jeg har hatt!

Helt suveren

Er så glad jeg byttet fastlege til Christine, hun har fulgt meg utrolig godt opp den lille tiden jeg har hatt hun og tenker på pasienten og dens behov istedet for å følge protokoller fra forrige århundre til punkt og prikke.

Fornøyd!

Byttet fastlege fordi jeg ikke fikk tilstrekkelig oppfølging fra min forrige. Har vært langvarig syk og er under utredning. Skogstad er veldig bra på oppfølging, ordning av resepter, tilbakemelding når jeg har kommet med mail- og telefonhenvendelser, samt henvisninger. For første gang på lenge føler jeg meg godt ivaretatt! Legen er også hyggelig og empatisk og behandler meg med respekt. Anbefales! :-)
At det er vanskelig å komme gjennom på telefon og noe venting regner jeg med uansett legekontor. Bruker online/sms bestilling av timer og resepter, noe som fungerer fint.

Dyktig lege!

Christine er en dyktig lege. Hun er flink til å lytte og får med seg hva pasienten sier. Dermed er det lette å kommunisere med henne. At Harstad Kommune ikke lar henne være med enn en dag på Sørvik Legesenter, er ikke hennes feil. Topp karakter fra meg!

flink lege!

flink lege som er enkel og snakke med, og god på å lytte. eneste som er litt negativt er forsinkelser og ventetid.