Christine Strøm Skogstad

Autorisasjon (2008)

Christine Strøm Skogstad er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Christine Strøm Skogstad

Finnes ikke bedre lege!

Christine er den beste legen jeg noensinne har hatt, av mange. Hun har alle kvaliteter man ønsker seg i en lege, er både lyttende, omtenksom og høyst kompetent, og tar dine innspill og beskrivelser i høyeste alvor. Hun følger også godt opp, og sørger for at man blir fulgt opp videre i spesialisthelsetjeneste. Min samboer har hatt behov for stor oppfølging på grunn av psykisk lidelse, og ble også fulgt opp på en eksemplarisk måte hver eneste gang. 10/10.

En fantastisk gavepakke av en lege

Som veldig alvorlig kronisk syk med en relativt ukjent sykdom og ganske nylig flytta til Harstad, så er jeg avhengig av en lege som er villig og åpen til å lære nye ting og å jobbe på lag med meg. Christine er en gave fra himmelen som jeg skulle ønske jeg hadde hatt gjennom hele sykdomsforløpet mitt. Hun bryr seg oppriktig om mennesker- noe jeg synes det fins meget få av, i tillegg er hun så menneskelig av seg. Ei fantastisk flott og hærlig dame.

Utmerket

Er en seriøs lege med integritet og interesse for pasienten.

Utmerket fagperson og har stor kunnskap.

Beste lege jeg har hatt, punktum.

Jeg er mye syk, og med dette ble det ofte turer til fastlegen min. Som var Christine. Nå har jeg måtte bytte fastlege siden jeg har flyttet. Og nå forstår jeg virkelig verdien med å ha en lege som forstår og kjenner meg. Tilgjengeligheten er ikke alltid på topp, men jeg skylder ikke på Christine av dette. Men heller legekontoret. Hun er alltid litt forsinket, men dette ser jeg slettes ikke ned på, ettersom det viser tegn til at hun bryr seg med å ta seg litt ekstra tid med pasientene som trenger det! Har ingenting negativt å si om denne legen!

Kjempeflott lege

Christine er imøtekommende og grundig i sitt arbeid. Hun tar seg god tid og følger opp ved behov. Kjempeflott lege som jeg absolutt kan anbefale.