Christine Strøm Skogstad

Kanebogen legesenter

2008

Kanebogen legesenter Telefonnummer77 05 73 3377 05 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nessevn 2B 9411 Harstad
Christine Strøm Skogstad er en av 28 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Christine Strøm Skogstad

Beste lege jeg har hatt, punktum.

Jeg er mye syk, og med dette ble det ofte turer til fastlegen min. Som var Christine. Nå har jeg måtte bytte fastlege siden jeg har flyttet. Og nå forstår jeg virkelig verdien med å ha en lege som forstår og kjenner meg. Tilgjengeligheten er ikke alltid på topp, men jeg skylder ikke på Christine av dette. Men heller legekontoret. Hun er alltid litt forsinket, men dette ser jeg slettes ikke ned på, ettersom det viser tegn til at hun bryr seg med å ta seg litt ekstra tid med pasientene som trenger det! Har ingenting negativt å si om denne legen!

Kjempeflott lege

Christine er imøtekommende og grundig i sitt arbeid. Hun tar seg god tid og følger opp ved behov. Kjempeflott lege som jeg absolutt kan anbefale.

Den beste legen jeg har hatt!

Christine S Skogstad er faglig dyktig. Hun følger meg opp og gir meg følelsen av å være ivaretatt på en trygg og god måte. Hun er jordnær, forståelsesfull, empatisk og hjelpsom. Kort sagt en fantastisk lege som virkelig har forstått hva omsorg handler om.

Med den pensjonerte men yrkesaktive legesekretæren Gerd Lysådahl fungerer legesenteret optimalt, men det er desverre slik at de yngre og nytilsatte legesekretærene har mye å lære av Gerd.

Christine S Skogstad er uansett den beste legen jeg har hatt!

Helt suveren

Er så glad jeg byttet fastlege til Christine, hun har fulgt meg utrolig godt opp den lille tiden jeg har hatt hun og tenker på pasienten og dens behov istedet for å følge protokoller fra forrige århundre til punkt og prikke.

Fornøyd!

Byttet fastlege fordi jeg ikke fikk tilstrekkelig oppfølging fra min forrige. Har vært langvarig syk og er under utredning. Skogstad er veldig bra på oppfølging, ordning av resepter, tilbakemelding når jeg har kommet med mail- og telefonhenvendelser, samt henvisninger. For første gang på lenge føler jeg meg godt ivaretatt! Legen er også hyggelig og empatisk og behandler meg med respekt. Anbefales! :-)
At det er vanskelig å komme gjennom på telefon og noe venting regner jeg med uansett legekontor. Bruker online/sms bestilling av timer og resepter, noe som fungerer fint.