Beate Børja Berg

Idrettsveien 10 1580 Rygge
Beate Børja Berg er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Beate Børja Berg

Dyktig lege

Dyktig lege som lytter og tar seg tid til pasienten. Er rask med å henvise til spesialister ved behov. Hun er imøtekommende, hyggelig og empatisk.

En utrolig flink lege

Dette er en lege som jeg har stor tillit til. Det er tydelig at hun vet hva hun gjør. Hun er like flink med psykiske problemer som med fysiske. Psykiske vansker tar hun svært alvorlig og setter av meget god tid til å utrede dette. Jeg har tidligere kviet meg for å dra til legen, men det gjør jeg overhode ikke lenger. Ser frem i mot mange fine legebesøk i fremtiden.

Oppmerksom og dyktig

Kommer raskt I kontakt med henne via helserespons. Har tid. Henviser videre ved behov. Får god oppfølging. Blid og imøtekommende. Som regel kommer jeg inn til avtalt tid, eller innen 10 minutter.

Kald og uten empati

Børja Berg er nok dyktig der det er alvorlige sykdomstilfeller. Men når det kommer til det mellommenneskelig, så er hun kald, krass, viser ikke respekt og har sårende kommenarer. Hun er mer opptatt av å fortelle hvor elendig man er som person, enn å bygge opp pasienten.
Jeg opplevde hennes konsultasjoner svært krenkende og hun gjorde meg ikke godt.

Velg en annen fastlege.....

Alltid forsinket til avtalt time, veldig vanskelig å komme frem på telefonen. Driften av legekontoret virker gammeldags, da hun gjør seg vanskelig tilgjengelig. Veldig begrenset åpningstid.

Som pasient er det alltid jeg som må være "kreativ/løsningsorientert" og foreslå hva dette kan være og hva jeg ønsker av undersøkelser og prøver. Virker som om hun ikke setter seg inn i min situasjon.

Har vært pasient siden hun kjøpte praksisen.