Thomas Alexander Thorvaldsen

Autorisasjon (2012)

Bygdelegene DA Telefonnummer69 22 40 7069 22 40 ...
Rådhusveien 4 1890 Rakkestad
Thomas Alexander Thorvaldsen er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Thomas Alexander Thorvaldsen

Trygg, lyttende,kunnskapsrik og særdeles ivaretagende.

En trygg, kunnskapsrik som ser hele pasienten. Er utrolig god til å lytte, og sammen med pasienten ser muligheter. Han har et lunt og godt vesen som gjør pasienten komfortabel i legebesøket.. En lege som kan anbefales på det varmeste. Han er oppriktig engasjert i deg som pasient. Han ser muligheter der andre har sett problemer..Han er effektiv i forhold til henvisninger og følger opp prøvesvar og henvisninger. Han holder avtaler som f.eks ved å ringe tilbake, da som oftest når han er ferdig med dagens pasienter. også all honnør til damene på kontoret som sammen med legen bidrar til at pasienten på alle måter blir godt ivaretatt..

Fantastisk fastlege

Får alltid god hjelp av Thomas. Han er virkelig en dyktig lege, og er det noe han er usikker på så sjekker han det opp med andre, gjerne spesialhelsetjenesten, for å være helt sikker.

Anbefales på det sterkeste.

Dyktig Lege

Føler at jeg blir hørt og han tar seg tid til å høre på deg.
Har vært inne hos han flere ganger.....

En meget god lege.

Er alltid behjelpelig og interessert. Stiller opp og gir meg den service jeg trenger selv om han har dårlig tid enkelte ganger. Konfererer med spesialisthelsetjenesten dersom det er ting han er usikker på. Sjelden problem med å få time. Ringer alltid tilbake dersom jeg tar kontakt og følger opp prøver o.a. Alt i alt en meget samvittighetsfull lege. Håper jeg kan ha vedkommende som fastlege i mange år framover.

Vennlig

Kunnskapsrik, stiller passe mengde krav. Følger opp og skaper tillitt. Kunne kommet med flere tilleggsspørsmål/informert pasienten mer om kroppslige/psykiske prosesser.