Abdelrahman Bakri

Autorisasjon (2012)

Fornebu Fastlege AS Telefonnummer67 56 70 2067 56 70 ...
Arnstein Arnebergs vei 28 1366 Lysaker
Abdelrahman Bakri er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Abdelrahman Bakri

Trygg.

Jeg har stor tillit til legen. Han gir meg innsikt i de sykdommene jeg har og hvilke legemidler jeg må ta. Rask henvisning til sykehus den gangen det var nødvendig. Tilliten til han er stor i vår familie.

Meget dyktig lege, som virkelig tar godt vare på pasientene medisinsk.

Abdulraham Bakri, er vår familie lege, dvs for 4 generasjoner i en norsk familie i Bærum. Bakri har hele tiden ivaretatt oss alle på beste måte, han er trygg, sikker, faglig svært dyktig, hyggelig og et varmt menneske. Han nøler ikke med å sende sine pasienter til videre undersøkelser, dersom det er tvils tilfeller. Det er lett å få time hos ham og telefonen på kontoret blir alltid besvart. Legesenteret han har er også et innbydende og stilig sted å komme til med moderne interiør. Det er også et rent og sikkert sted, der smittevern er tatt grundig på alvor.

Trygg og kunskapsrikk

Friendly doctor who has time for his patients and seemed knowledgeable. It is always easy to make an appointment

Livreddende lege

Dr Bakri har fort tatt tak i min helsetilstand , og reddet mitt liv . Å skrive noen ord her , er ingen ting i forhold til at jeg er i livet nå . Takk Abdelrahman .

Lytter og kunnskapsrik

Rolig, lyttende, effektiv, kunnskapsrik lege. Koselig legekontor som alltid hjelper sine pasienter selv om det kan være hektisk noen dager.