Abdelrahman Bakri

Autorisasjon (2012)

Fornebu Fastlege AS Telefonnummer67 56 70 2067 56 70 ...
Arnstein Arnebergs vei 28 1366 Lysaker
Abdelrahman Bakri er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Abdelrahman Bakri

Synd

Jeg er en sjelden gang hos legen, men jeg er nødt til å bytte legekontoret.
Legen er grei og veldig hyggelig. Ser ut til å ta deg seriøst og bruker den tida han trenger til å lytte på deg. Ingen ting å si på han og måten han behandler meg på.
Ventetida er et helvete. Jeg kommer bokstavelig talt aldri gjennom når jeg ringer og er nødt til å bruke nettbestilling tjenesten. Selv da får jeg ikke svar før etter 48t og ikke time før etter 7-10 dager. Når man skal ha en time hos legen, er det ofte for noe som gjerne bør tas så fort som mulig og det ser dessverre ikke ut til å være noe dette legekontoret klarer.

Ikke fornøyd

Første møte var bra, da hadde jeg et enkelt problem som enkelt lot seg løse. Ventetiden var ikke altfor lang, og man slapp inn omtrent til avtalt tid.

Etter hvert har det blitt lange køer på gangen utenfor, og slipper man inn mindre enn en halvtime etter avtalt tid er man heldig (mulig jeg er veldig uheldig og treffer alle de dårlige dagene, men det er ihvertfall min opplevelse).

Prøver man så å beskrive et problem som man ikke helt selv kan forklare, mister han fokus kjapt. Virker trøtt, gjesper og gnir seg i ansiktet. Dr. Bakri er sikkert flink, men virker som han har tatt seg vann over hodet med antall pasienter, slik at diffuse problemer er noe som tar for mye tid. Kjedelig når man prøver å forklare noe man sliter med og ender opp med å få en pille/henvisning - send nestemann inn, sees om 3 uker.

Jeg er stolt

jeg syns dem er flinke som jobber der dem er så hyggelig og gode mot andre og det er ikke så mangen som er det i verden
Jeg er kjempe stolt av dem

ikke så bra

Høre ikke på pasienter, spøre pasienter hva skal han gjøre med det eller andre ting, når lege må svare i noen pasienter sin problem, vi kommer til lege å få svar for våres plager men ikke at lege skall gi spørsmål til oss eks hva skal jeg gjøre? det er ikke riktig.

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE:

Etter å ha brukt dr .Stadtler i mange år kom dr. Skyrud og så dr. Halvorsen som var vikar for dr. Skyrud var jeg både spent og litt skeptisk til enda en ny lege. Men all tvil forsvant allerede etter første møte med dr. Bakri. Eller dr. blid som jeg liker å kalle han. Han er ikke bare blid, han er dyktig også. Du blir tatt på alvor med en gang og han er veldig nøye. Har alltid tid og svarer på alle mulige og umulige spørsmål. Kunne skrevet side opp og side ned, men det beste jeg kan si er: prøv han selv.