Vegard Løkken Aase

Autorisasjon (2012)

Vågsmyra Legesenter Telefonnummer400 06 409400 06 4 ...
Boganesveien 29 4020 Stavanger
Vegard Løkken Aase er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vegard Løkken Aase

Det skorter på det medmenneskelige

Vegard Aase evnet ikke å bidra med noe som helst konstruktivt på bakgrunn av pasient som hadde behov for hjelp til kartlegging av symptomer og videre utredning. Han virket totalt fraværende under våre møter, og stilte de samme spørsmålene gjentatte ganger uten å vise antydning til mottagelighet eller interesse. Har nå byttet til en annen fastlege og blir endelig sett og fulgt opp.

Lite engasjert

Fikk tildelt vegard som fastlege da min faste fastlege sluttet på vågsmyra legesenter. Føler selv at han er lite engasjert. Opplevd at han nærmest sitter og ler, og at han blir oppgitt. Lite punktlig. Har aldri opplevd å komme inn på tiden, som oftes har jeg måttet vente i minimum 10-15 minutter. Nå har jeg byttet både fastlege og legekontor, og det angrer jeg ikke ett sekund på!

Dyktig, omsorgsfull, kunnskapsrik og effektiv

Jeg har hatt han som min lege i mange år. Aldri vært misfornøyd med ham. De få gangene jeg har hatt behov for lege har han vært en god lytter. Gitt gode råd og riktige behandlinger. Han klarer å skape tillit hos pasienten meget raskt, dette er tegn på hans dyktighet som en lege som virkelig gir 110% når han behandler deg. Absolutt anbefalt

Glemsk

Dette er en lege som' lytter'.Men han hører ikke etter.Stiller de samme spørsmålene om og og om igjen fra tidligere legitime som jeg har svart på mange ganger før.

Dårlig

Ble ikke hørt, men jeg ble ledd av, og gjort narr av. Oppførte seg rett og slett frekt.
Anbefaler ikke denne legen dersom du har et større sykdoms bilde.

Pass på ikke bruk lange setninger for han hører kun stikkord... er så opptatt i egne tanker at han fremstilte samme spørsmål 3 ganger rett etter hverandre.

Ja, han er flink til å sende deg videre. Er enig med det punktet tilde andre som har gitt vurderinger, men det er de du kommer til som hjelper, ikke han. Hvorfor får han ros og ære for hva de andre fikk til??