Benjamin Christoffer Gustavsen

Florvågvn. 6 5300 Kleppestø
Benjamin Christoffer Gustavsen er en av 25 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Benjamin Christoffer Gustavsen

Fantastisk dyktig lege!

Han er en fantastisk dyktig lege som ser hele pasienten. Han er forståelsesfull og har aldri dårlig tid. Er løsningsorientert og sender deg videre hvis det trengs.

Dyktig lege som tar deg på alvor!

Benjamin er en lyttende lege, en som undersøker det han er usikker på, og som sender deg videre om det er behov for det, eller han mener at det er det rette å gjøre. Han er ung, men har min fulle tillit. Jeg hadde han som vikarlege i 2010/2011, og i 2013 fikk han ta imot faste pasienter. Da gikk jeg rett over til han. Ingen annen lege har tatt seg så godt av meg eller brydd seg så mye som Benjamin. Sykdommen jeg har, forskes det på pr i dag for å "finne en kur", og Benjamin holder seg oppdatert på dette. Han viser aldri at han har det travelt, selv om han ligger etter skjema. Han tar seg tid, stiller gode spørsmål, og forteller om det han har satt seg inn i når det gjelder min sykdom.

Kommer til å bli dyktig

Han er en ung lege som har gått i "lære" under Odgaard. Dette kommer til å kommer han til nytte etterhvert da Odgaard er en fantastisk lege. Gustavsen selv har noen år forran seg før han er en stødig lege som vet hva han skal gjøre i alle situasjoner.

Når det kommer til enkle ting er han grei å ha, men når det kommer til litt mer kompliserte saker så er han uerfaren i sine handlinger.

Men alt i alt kommer han til å bli en strålende lege, han er allerede på god vei.

En fantastisk lege!!

Er så utrolig fornøyd med denne legen, han tar seg god tid og viser at han bryr seg. Kan han ikke det som blir spurt om, så leser han seg opp til det. Har ingenting negativt å si.

Kjempe fornøyd

Kjempe fornøyd med legen. Tar seg god tid og hjelper meg med det jeg trenger. Flink med ungene også