Katrina Forberg Aasen

Gaula Legesenter

Autorisasjon (2012)

Gaula Legesenter Telefonnummer73 18 88 8073 18 88 ...
Per Bortens Veg 3, Idungården 7224 Melhus
Katrina Forberg Aasen er en av 13 fastleger i Melhus

Siste vurderinger av Katrina Forberg Aasen

Beste legen jeg har hatt!

Katrina er en fantastisk lege. Hun setter seg inn i andres situasjoner, man blir både sett og hørt. Føler meg alltid trygg og ivaretatt hos henne. Hun gjør grundige undersøkelser, og jeg opplever henne som kunnskapsrik.

Både jeg og barna har Katrina som fastlege, og jeg kommer aldri til å bytte så lenge hun er i kommunen.

Hun tar seg tid til pasientene sine, er oppriktig interessert i hvordan de har det, og har et rolig og behagelig vesen. Kunnskapsrik og setter seg godt inn i pasientens situasjon, og er ikke redd for å henvise videre dersom det er noe hun føler hun er usikker på. Både jeg og ungene bruker henne, og vi kommer aldri til å skifte lege dersom hun forblir i kommunen.

Super lege

Veldig fornøyd! Alle i familien bruker henne som lege, hun har alltid tid selv om det er aldri så travelt. Lytter, er empatisk, setter seg godt inn i ting, gir seg ikke før hun finner svar og om hun ikke kan gi svaret sørger hun for viderehenvisning til noen som kan. Veldig flink med ungene, holder seg oppdatert og er god til å følge opp.

Veldig flink lege, håpløst Legekontor.

Empati, God lytter, Lett å prate med, hyggelig, flink, tar deg på alvor, kommer med gode tips, grundig og detaljert ! Hun er fantastisk! Veldig fornøyd med legen min :)

Dessverre så er det nesten umulig å komme i kontakt med legesenteret. En ventetid på ca 15 minutter hver eneste gang jeg ringer. Og de virker ikke så ivrig på å hjelpe en 2åring med sprukket leppe! (Ble faktisk bedt om å ringe om et par dager!)
Min sønn har byttet til et legekontor som bryr seg om mennesker...

Veldig flink!

Katrina er den legen jeg har vært mest fornøyd med. Behagelig vesen, tar deg på alvor, ser på deg når du snakker. Var med meg på et par møter med Nav, kom godt forberedt og ga seg ikke før hun fikk svar. Føler meg veldig trygg hos henne.