Katrina Forberg Aasen

Autorisasjon (2012)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Katrina Forberg Aasen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Katrina Forberg Aasen

Fantastisk fastlege

Lyttende, behagelig væremåte, føler at man blir tatt på alvor. Faglig veldig flink.super til å forklare.

Dyktig fastlege

Hvis du ønsker en fastlege som bryr seg, velg Katrina. Hun tar seg den tiden som trengs, hun sjekker opp ting og sender melding i etterkant av legetimen med det hun har funnet ut av. At hun tar seg tid til å gjøre en grundig jobb med hver pasient, gjør at man av og til må vente litt ekstra på legetimen. Men heller en god lege med litt venting enn en som ikke gjør de undersøkelser som er nødvendige. Anbefales på det sterkeste.

Lyttende, imøtekommende, trygg og kunnskapsrik

Kan ikke se for meg at det finnes noen som er bedre egnet til å være fastlege enn Katrina. Hele hennes vesen oser av omsorg og viser tydelig at hun tar deg på alvor og at her kan du si alt. Det er jo av og til man går til legen og gruer seg litt for hvordan man skal legge fram noe, men med en gang du kommer inn døra til Katrina er de vanskeligste spørsmål lette å legge fram. Jeg har tidligere bare hatt gode fastleger, men Katrina er i en helt annen liga.

Fantastisk fastlege

Har hatt Aasen i flere år. Er så fornøyd med henne at jeg byttet legesenter når hun begynte i ny jobb i annen kommune. Jeg føler meg ivaretatt. Hun er lyttende, løsningorientert, empatisk og kunnskapsrik. Hun er tydelig og jeg er aldri usikker når legetimen er ferdig. Følger alltid opp når det er behov.

Fantastisk!

Bedre fastlege tror jeg ikke finnes. Lyttende, oppmerksom, kunnskapsrik, nøye og tilstedeværende er bare noen av ordene som beskriver henne. Trygt og ha hennes som min og barnas fastlege! 🙂