Katrina Forberg Aasen

Autorisasjon (2012)

Gløshaugen legesenter AS Telefonnummer400 01 223400 01 2 ...
Richard Birkelands veg 5 7034 Trondheim
Katrina Forberg Aasen er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Katrina Forberg Aasen

Helt fantastisk

Dr. Aasen er helt fantastisk. Når man kommer inn på kontoret føler man seg veldig trygg og ivaretatt, hun har en væremåte som åpner for tillit og trygghet. Veldig god oppfølging og hun har alltid tid. Tid til å lytte og tid til å svare. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege👍

Beste legen jeg har hatt!

Katrina er en fantastisk lege. Hun setter seg inn i andres situasjoner, man blir både sett og hørt. Føler meg alltid trygg og ivaretatt hos henne. Hun gjør grundige undersøkelser, og jeg opplever henne som kunnskapsrik.

Både jeg og barna har Katrina som fastlege, og jeg kommer aldri til å bytte så lenge hun er i kommunen.

Fantastisk lege

Hun tar seg tid til pasientene sine, er oppriktig interessert i hvordan de har det, og har et rolig og behagelig vesen. Kunnskapsrik og setter seg godt inn i pasientens situasjon, og er ikke redd for å henvise videre dersom det er noe hun føler hun er usikker på. Både jeg og ungene bruker henne, og vi kommer aldri til å skifte lege dersom hun forblir i kommunen.

Super lege

Veldig fornøyd! Alle i familien bruker henne som lege, hun har alltid tid selv om det er aldri så travelt. Lytter, er empatisk, setter seg godt inn i ting, gir seg ikke før hun finner svar og om hun ikke kan gi svaret sørger hun for viderehenvisning til noen som kan. Veldig flink med ungene, holder seg oppdatert og er god til å følge opp.

Veldig flink lege, håpløst Legekontor.

Empati, God lytter, Lett å prate med, hyggelig, flink, tar deg på alvor, kommer med gode tips, grundig og detaljert ! Hun er fantastisk! Veldig fornøyd med legen min :)

Dessverre så er det nesten umulig å komme i kontakt med legesenteret. En ventetid på ca 15 minutter hver eneste gang jeg ringer. Og de virker ikke så ivrig på å hjelpe en 2åring med sprukket leppe! (Ble faktisk bedt om å ringe om et par dager!)
Min sønn har byttet til et legekontor som bryr seg om mennesker...