André Almvik Meyer

Autorisasjon (2011)

Liv og Lykke Legesenter AS Telefonnummer69 60 09 1069 60 09 ...
Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum
André Almvik Meyer er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av André Almvik Meyer

Aldri ledig

Blir så frustrert av denne legen som har så lang ventetid at man er nesten blitt frisk igjen før du får time. Hvis det ikke er øyeblikkelig hjelp du trenger men har vond rygg og trenger henvisning videre så må man vente ofte i 4-5 uker på time. Og når man endelig har fått legetime så er han forsinket med 1 time...nesten hver gang. Det er uhørt! Synes synd på de 2 hyggelige sekretærerene som jobber der for de må få mye kjeft pga ventetid og forsinkelser. Tommel opp for sekretærerene som alltid er hyggelige og tommel ned for legen som aldri har tid.

Lang ventetid og vanskelig å komme til spes

Opplevd uholdbar lang ventetid for å få time, opptil syv uker for ikke-akutte ting. Også opplevd å måtte gå mange runder før henvisning til spesialist. Valgte til slutt å betale for privat konsultasjon hos Volvat - utfordringen min ble da løst umiddelbart. Totalt sett har vi som familie nok brukt 5-6000 kroner på diverse besøk hos Volvat fordi vi ikke kan sitte og vente på en legetime i fjern fremtid.

Utfordringen for mitt vedkommende er at det ikke finnes alternativer i regionen, ingen har plass til flere pasienter og fastlegen jeg hadde tidligere var jeg ennå mindre fornøyd med.

En annen snedig greie er at de ønsker at man bruker en app for å bestille time og kommunisere med legen, denne koster x kroner hver gang man mottat en SMS, for min del blir det telefonkø fremover.

Har blitt slappere etterhvert

Når du spør om han kan ta blodtrykk svarer han (Det gidder jeg ikke).
Synes ikke dette går an da jeg har hatt 3 hjerteinfarkt, satt inn 3 stent, skiftet 3 årer(baypassoperert) og operert for kreft (fjernet venstre bryst) og går på blodtrykk medisiner.

STYR UNNA.....

Om du bare har en tett nese så er nok Dr Meyer en fantastisk lege, fort ut og inn av kontoret hans. Det tar selvfølgelig litt tid før du kan fortelle hva som feiler deg, han må først få tømt seg og få ut hvor mange pasienter han har å slite med og alle disse fæle utredningene. Når han blir ferdig med det så tror jeg han klarer å skrive ut en resept på nesespray men det er nok mer eller mindre det. Han lytter ikke til hva du har å si og virker lite interessert i å hjelpe.

Klager til pasienten

Opplever han som irritert. Klager over at alle vil til spesialist. Den siste gangen vi var der fulgte han oss ut til venterommet og sa høyt at det var godt med enkle, ukompliserte problemstillinger.

Nektet å henvise til spesialist, for dette kan han ordne selv. Bytter fastlege både for meg og ungene.