Anne Svarstad

Enerhaugen Legesenter AS . Kvinne, 40 år

Autorisert2010

Enerhaugen Legesenter AS .

Smedgata 49 0651 Oslo
Anne Svarstad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Dyktig

svært fornøyd med min fastlege som har en god evne til å lytte,gi råd og vise forståelse. alltid blid, hyggelig og hjelpsom. Beste fastlegen jeg noensinne har hatt.
helsesekretærene er alltid blide og hyggelige på enerhaugen legesenter. man føler seg velkommen og godt ivaretatt. Rent og fint legekontor.

Rolig og tillitsfull lege

Jeg føler meg alltid hørt og får gode råd både hva gjelder akutte besvær og min helse i øvrigt. Anne er en rolig lege med en varm utstråling.

Flink

Flink og seriøs. Litt rask, men det liker jeg. Ingenting negativt å si om Anne.

Personellet i resepsjonen er jeg derimot ikke fornøyde med da de er lite serviceinnstilte og virker som de har litt lite kunnskap, og uklar dialog med legene som jobber der.

Grundig og effektiv

Jeg har gode erfaringer med legen - hun fremstår i starten som litt "rask" men jeg har veldig god erfaring med å bli tatt presist og på alvor - hun får med seg ting og jeg har fått rask og bra hjelp og henvisninger videre ved behov. Hun har vært veldig bra å ha i tider med sykdom og belastninger ellers - veldig fornøyd med å bli tatt på alvor og få hjelp fort, det kjentes bra.

Flink lege

Flink lege som tar seg tid til pasientene, men det er veldig lang vente tid for å få legetime helt opp til 6 ukers ventetid!

Sekretærene er til tider lite hyggelige, så hadde det ikke vært for at jeg var veldig fornøyd med legen hadde jeg byttet legekontor for lenge siden.