Anne Svarstad

Enerhaugen Legesenter AS . Kvinne, 41 år

Autorisert2010

Enerhaugen Legesenter AS .
Smedgata 49 0651 Oslo
Anne Svarstad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Flink lege som tar deg seriøst

Lege som hører på pasienten og gjør nødvendig undersøkelser. Henviser videre og følger opp.
Dessverre for legekontoret som helhet, har de en helsesekretær som fremstår uprofesjonell og lite imøtekommende - noe som har blitt bekreftet ved alle telefonsamtaler for timebestilling og legebesøk.

Sikkert grei hvis du selv er lege

Du må selv vite hva slags sykdommer det kan være og evt hva slags tester som må gjøres for å kunne diagnostisere dem. Hun kan bestille dem for deg, men når dere så får svar og hun da som regel ikke kan konkludere så må du selv finne ut hva neste steg skal være.

Drikk vann er en slager.

Ikke veldig mottakelige i resepsjonen heller, som forøvrig ikke er hennes skyld, men det er eneste kontaktpunkt gjennom dem.

Dyktig

svært fornøyd med min fastlege som har en god evne til å lytte,gi råd og vise forståelse. alltid blid, hyggelig og hjelpsom. Beste fastlegen jeg noensinne har hatt.
helsesekretærene er alltid blide og hyggelige på enerhaugen legesenter. man føler seg velkommen og godt ivaretatt. Rent og fint legekontor.

Rolig og tillitsfull lege

Jeg føler meg alltid hørt og får gode råd både hva gjelder akutte besvær og min helse i øvrigt. Anne er en rolig lege med en varm utstråling.

Flink

Flink og seriøs. Litt rask, men det liker jeg. Ingenting negativt å si om Anne.

Personellet i resepsjonen er jeg derimot ikke fornøyde med da de er lite serviceinnstilte og virker som de har litt lite kunnskap, og uklar dialog med legene som jobber der.