Anne Svarstad

Smedgata 49 0651 Oslo
Tlf: 22 35 80 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Svarstad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Beste legen jeg møtt, helt klart! Professionell, hyggelig og sympatisk, som både hører og ser deg som patient. Anbefaller henne på det starkeste.

Veldig bra

Bare positivt med Anne. Kan være litt rask, men det liker jeg. Du får hjelpen du trenger. Men damene i resepsjonen er helt håpløse, og kommuniserer tydelugvis ikke med legene. Derav dårlig vurdering.

Beste legen

Føler alltid jeg blir tatt på alvor av Anne. Hun lytter til det jeg sier og svarer på alt jeg spør om. Er alltid hyggelig til tross for at hun har en hektisk dag. Jeg har stort sett kommet inn i tide til min time, har bare måttet vente litt ekstra en gang. Det er ingenting sammenlignet med andre leger jeg har vært hos. Hun følger også nøye opp, og kan mye. Jeg føler defor at jeg er i gode hender hos Anne :)

Anne er topp

Hun er alltid hyggelig, selv om det er mandag, og har stort sett svar på det meste.

I tillegg er håndskriften hennes lesbar, som i følge internett er ganske amazing.

Flink lege som tar deg seriøst

Lege som hører på pasienten og gjør nødvendig undersøkelser. Henviser videre og følger opp.
Dessverre for legekontoret som helhet, har de en helsesekretær som fremstår uprofesjonell og lite imøtekommende - noe som har blitt bekreftet ved alle telefonsamtaler for timebestilling og legebesøk.

Sikkert grei hvis du selv er lege

Du må selv vite hva slags sykdommer det kan være og evt hva slags tester som må gjøres for å kunne diagnostisere dem. Hun kan bestille dem for deg, men når dere så får svar og hun da som regel ikke kan konkludere så må du selv finne ut hva neste steg skal være.

Drikk vann er en slager.

Ikke veldig mottakelige i resepsjonen heller, som forøvrig ikke er hennes skyld, men det er eneste kontaktpunkt gjennom dem.

Dyktig

svært fornøyd med min fastlege som har en god evne til å lytte,gi råd og vise forståelse. alltid blid, hyggelig og hjelpsom. Beste fastlegen jeg noensinne har hatt.
helsesekretærene er alltid blide og hyggelige på enerhaugen legesenter. man føler seg velkommen og godt ivaretatt. Rent og fint legekontor.

Rolig og tillitsfull lege

Jeg føler meg alltid hørt og får gode råd både hva gjelder akutte besvær og min helse i øvrigt. Anne er en rolig lege med en varm utstråling.

Flink

Flink og seriøs. Litt rask, men det liker jeg. Ingenting negativt å si om Anne.

Personellet i resepsjonen er jeg derimot ikke fornøyde med da de er lite serviceinnstilte og virker som de har litt lite kunnskap, og uklar dialog med legene som jobber der.

Grundig og effektiv

Jeg har gode erfaringer med legen - hun fremstår i starten som litt "rask" men jeg har veldig god erfaring med å bli tatt presist og på alvor - hun får med seg ting og jeg har fått rask og bra hjelp og henvisninger videre ved behov. Hun har vært veldig bra å ha i tider med sykdom og belastninger ellers - veldig fornøyd med å bli tatt på alvor og få hjelp fort, det kjentes bra.

Flink lege

Flink lege som tar seg tid til pasientene, men det er veldig lang vente tid for å få legetime helt opp til 6 ukers ventetid!

Sekretærene er til tider lite hyggelige, så hadde det ikke vært for at jeg var veldig fornøyd med legen hadde jeg byttet legekontor for lenge siden.

Forståelsesfull og profesjonell lege

Jeg og datteren min hadde Anne Svarstad som fastlege før vi flyttet. Min oppfatning er at Anne Svarstad er en presis og forståelsesfull lege. Opplevde aldri problemer med å få time hos henne, selv om det er vanskelig å komme gjennom per telefon. Hun fulgte opp med henvisninger og oppfølgingstimer da jeg hadde det vanskelig, og innehar en kvalitet som tilsynelatende er mangelvare hos fastleger - menneskelighet. Skulle gjerne fortsatt å ha Anne Svarstad som fastlege for meg og min datter. Synes også skrankedamene er veldig hyggelige.

Dårlig legesenter

Anne er ein dyktig lege. Når du først er hos ho, får du god hjelp og ho henviser deg gjerne videre. Men merker også at ho stresser seg litt igjennom timen. Men når det er sagt er ho aldri på jobb, eg har hatt ho i ca 1,5 år, sett ho 2 ganger da ho aldri hadde tid. Ho kun på legesenteret 2 daga i veka.

Helsesekretærene er veldig uprofesjonelle. Dei er uhøflige.
Dei er heller ikkje så språk sterke, merker gjentatte ganger at dei ikkje skjønner kva eg seier. Dette lett skaper misforståelser og frustrasjon. Telefonen er også heilt forferdelig, du sitter stort sett alltid i kø, i ca 15-20 min så skjer det noko med linja som resulterer at "dei" legger på og da må du ringe på nytt og faller heilt bak i køa.

Anne er ein dyktig lege, men er ikkje tilgjengelig og helsesekretærene behandler deg ikkje profesjonelt.

Eg vil gjerne anbefale Anne om ho bytter legesenter, eller eventuelt er oftere på jobb.

Effektiv og vennlig fastlege

Jeg har hatt svært gode opplevelser med Svarstad og legesenteret. Hun husker meg fra gang til gang, tar tid til å lytte og tar problemene mine på alvor. God oppfølging av prøver og henvisninger. Er også fornøyd med støttefunksjonene, greit å få time, hyggelig prøvetaking. Synes de alle gjør en god jobb i en hektisk hverdag!

Dårlig legesenter

Anbefaler ikke noen Enerhaugen Legesenter generelt sett. Anne er aldri tilgjengelig, hvis man vil ha time hos henne må man vente minst 3-4 uker. Når man endelig får time må man ofte vente i minst 15-20 min, hun kommer aldri til ca-avtalt tid. Men det skal sies at hun er en hyggelig og sympatisk dame når man først er der. Fordi hun ofte er utilgjengelig har jeg fått timer hos de mannlige legene der, de er helt forferdelig og bruker toppen 5 min på deg. Og de i skranken som tar blodprøver o.l finnes ikke flinke, får vondt i armen flere dager etter alle mislykkede stikk. Det tar en hel dag å bestille time, hvis man er heldig kommer man gjennom, men som regel holder man linja i 20 min og så legger de på.

God lege!

Anne har alltid vært i rute når jeg har time. Hun er effektiv og kjapp, men jeg føler likevel at hun tar seg tid til det jeg kommer for. Jeg føler hun hører etter hva jeg mener og hva jeg har og si, og tar meg på alvor. Inkluderer meg i veien videre, overkjører ikke.
Hun har en god og lett tone, og er ikke vanskelig å kommunisere med. Ved oppfølging setter vi alltid opp avtale med en gang.

Kan være noe vanskelig å komme igjennom på telefon noen ganger, men det er sånn det er på et legesenter med flere leger enn sekretærer. Kan jo også bestille time på sms. Flinke sekretærer som gjør en god jobb!

En lege som ser deg

Jeg har flyttet mye, og byttet fastlege mange ganger. Jeg har ingen sykdomshistorie og er sjeldent hos legen, men har innom 1 gang hvert 3-4 år. Frem til jeg møtte denne legen har det alltid vært det samme. Kommer inn, snakker til baksiden av en dataskjerm mens jeg hører konstant klimpring på tastaturet.

Denne legen satt mellom meg og pc'en sin og bare med den enkle handlingen følte jeg meg sett. Hun tok problemet mitt seriøst og ga meg henvisning videre. Hun fulgte senere opp resultatene mine. Jeg hadde dessverre flyttet allerede igjen, så jeg fulgte ikke opp fra min side, men denne legen kan jeg anbefale på det varmeste!

Enerhaugen legesenter

Det er helt umulig å komme frem på telefon til dette legesenteret. Har nå prøvd tre ganger på forskjellige tidspunkt og etter å ha hørt pausemusikken deres i x minutter blir du rett og slett koblet bort. Unngå dette legesenteret, hvis du vil ha kontakt med legen din.

Flink og bryr seg

Anne er den første legen jeg har som jeg føler tar seg tid til pasientene sine, selv på travle akutt-timer. Selv om det noen ganger kan være vanskelig å komme gjennom telefon-køen eller få en rask time gjennom internett, så vet man alltid at man blir behandlet bra når man først er inne på timen. Hun spør de rette spørsmålene, og hører hva jeg har å si. Rett og slett kjempefornøyd.

Lyttende og flink lege

Etter å ha vært hos en overbelastet fastlege i alle år, er det som en drøm å komme til Anne. Du trenger svært sjelden vente på å komme inn, hun lytter til deg, tror på deg, gir gode råd og setter inn tiltak når det trengs (spesialister, nye medisiner, etc.) og du føler aldri at du har dårlig tid når du er inne hos henne. Hun følger deg opp, og svarer til og med på mail!
Legesekretærene er også veldig flinke, men veldig direkte. De tar telefonen relativt kjapt, de har gode åpningstider (noen legekontor har jo nesten ikke telefontid) og man får vanligvis ny time minimum i løpet av en uke.