Anne Svarstad

Enerhaugen Legesenter
Smedgata 49 0651 Oslo
Anne Svarstad er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Beste legen jeg møtt, helt klart! Professionell, hyggelig og sympatisk, som både hører og ser deg som patient. Anbefaller henne på det starkeste.

Veldig bra

Bare positivt med Anne. Kan være litt rask, men det liker jeg. Du får hjelpen du trenger. Men damene i resepsjonen er helt håpløse, og kommuniserer tydelugvis ikke med legene. Derav dårlig vurdering.

Beste legen

Føler alltid jeg blir tatt på alvor av Anne. Hun lytter til det jeg sier og svarer på alt jeg spør om. Er alltid hyggelig til tross for at hun har en hektisk dag. Jeg har stort sett kommet inn i tide til min time, har bare måttet vente litt ekstra en gang. Det er ingenting sammenlignet med andre leger jeg har vært hos. Hun følger også nøye opp, og kan mye. Jeg føler defor at jeg er i gode hender hos Anne :)

Anne er topp

Hun er alltid hyggelig, selv om det er mandag, og har stort sett svar på det meste.

I tillegg er håndskriften hennes lesbar, som i følge internett er ganske amazing.

Flink lege som tar deg seriøst

Lege som hører på pasienten og gjør nødvendig undersøkelser. Henviser videre og følger opp.
Dessverre for legekontoret som helhet, har de en helsesekretær som fremstår uprofesjonell og lite imøtekommende - noe som har blitt bekreftet ved alle telefonsamtaler for timebestilling og legebesøk.