Anne Svarstad

Autorisasjon (2010)

Anne Svarstad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

En utrolig god lege

Dette er en lege for de som har slitt med psykiske problemer i perioder eller har kroniske lidelser både psykisk og somatisk. Hun ser deg og ønsker å hjelpe uten at det føles mekanisk. Tar deg på alvor og henviser til spesialister når det trengs (noen ganger må man kanskje søke opp disse selv). Ja, hun holder tidsrammen, men man føler seg ikke på samlebånd likevel.

Har gått til henne i mange år og har aldri hørt henne si noe unødvendig eller støtende, som jeg ellers har opplevd hos leger en del ganger. Opplever ingen skam over å ha hatt lite penger i perioder, hun har stor forståelse for det meste av problemer man kan ha (som også kan påvirke helsa forøvrig og kan derfor være en viktig ting å være åpen om). Vil også anbefale henne til skeive, da det ikke er spor av fordommer å møte på hos henne. Hadde jeg ikke hatt henne som lege i noen mørke stunder, vet jeg ikke hvor jeg ville vært i dag. Der det psykiatriske helsesystemet har sviktet, har hun følgt opp og passet på at jeg er trygg. Virkelig en lege hvor man føler at hun helt oppriktig bryr seg om mennesker og har valgt rett yrke. Når man trives så godt med en lege at man fortsetter hos dem i mange mange år, så vil legen kunne være til enda større hjelp. Å ha kjennskap til historikk og skape tillit er en så stor del av jobben. Hun anbefales på det varmeste.

Respektful og dyktig

Jeg har gått til Anne i kanskje 8 år, og er utrolig fornøyd. Hun får meg alltid til å føle meg sett og hørt, og er rett og slett veldig hyggelig. Hun har møtt meg på en fin måte uansett hva det gjelder, og fremstår som utrolig smart og kunnskapsrik.

Trygg og kunnskapsrik og kommuniserende

Anne Svarstad reddet livet mitt. Hun lytter og tar det du sier og dine opplevelser på alvor. Hun har respekt for usynlig sykdommer og gjør det hun kan for å hjelpe og utrede, så hvis du har fibromyalgi, me eller andre lavstatus sykdommer hjelper Anne deg! Jeg kommer til å være evig takknemlig for denne legen. Hun var den første som faktisk hørte hva jeg sa og hjalp meg! All ære til Anne Svarstad!!

Dyktig, effektiv og fremoverlent

Helt super lege! Hun tar tid til å lytte og svare. Forstår problemet og søker å finne svar og råd, samt vei videre. God på å holde tiden, selv om hun tar pasienten på alvor. God lege både for meg og mine barn. Hyggelig, forståelsesfull og smart. Vil aldri bytte fastlege igjen, og anbefaler henne til alle.

Kan oppleves litt knotete med kontakt-tid med sentret, men funker fint med pasientsky når man er blitt vant til den.

Dyktig og snill lege

Hun er hjelpsom og dyktig med barnesykdommer. Jeg anbefaler henne.
Dessverre måtte jeg bytte fastlege fordi vi flyttet til en annen by.