Anne Svarstad

Tlf: 22 35 80 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Svarstad er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Uproffesjonell og frekk resepsjonist

Resepsjonist uproffesjonell og uhjelpsom. Man når ikke frem på telefonen og det er laaang venting på legetime og masse forsinkelser. Frarådes!

Lyttende lege

Tar paienten på alvor, nøye, har god oversikt, kan faget sitt. Hyggelig , imøtekommende, følger opp til blodprøver og spesialisthelsetjeneste

Beste legen jeg møtt, helt klart! Professionell, hyggelig og sympatisk, som både hører og ser deg som patient. Anbefaller henne på det starkeste.

Veldig bra

Bare positivt med Anne. Kan være litt rask, men det liker jeg. Du får hjelpen du trenger. Men damene i resepsjonen er helt håpløse, og kommuniserer tydelugvis ikke med legene. Derav dårlig vurdering.

Beste legen

Føler alltid jeg blir tatt på alvor av Anne. Hun lytter til det jeg sier og svarer på alt jeg spør om. Er alltid hyggelig til tross for at hun har en hektisk dag. Jeg har stort sett kommet inn i tide til min time, har bare måttet vente litt ekstra en gang. Det er ingenting sammenlignet med andre leger jeg har vært hos. Hun følger også nøye opp, og kan mye. Jeg føler defor at jeg er i gode hender hos Anne :)