Anne Svarstad

Autorisasjon (2010)

Anne Svarstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Svært god lege

Når man går til Anne føler jeg at ting alltid skjer, hun er rask og sparer ikke på å ta prøver eller sende noen til spesialist om nødvendig. Hun har alltid en plan. Svært dyktig, som nå også har blitt spesialist. Gratulerer. Leser at resepsjonen har fått mye dårlig omtale, men det kjenner jeg meg ikke igjen i. Svært hyggelige resepsjonister og dyktige på å ta prøve. Har vært pasient hos Anne i mange, mange år, svært heldig som har henne som fastlege.

Fraværende, dårlig oppfølging og stressa

Hun er fraværende og har ikke satt seg inn i pasientenes journal i forkant. Virker veldig lite engasjert og stresset. Hun antar ofte ting fremfor å undersøke, og avfeier ting raskt. Har gjentatte ganger funnet spesialister på egenhånd på nettet, for så å spørre om å få henvisning, med tilbakemelding om vedkommende er flink. Er helt utilgjengelig for e-konsultasjon og booke timer frem i tid. Er ofte borte, og det er til stadighet nye vikarer.

Lyttende, grundig og tillitvekkende

Jeg har gått hos Anne i 8 år, og er svært fornøyd. Hun tar seg tid, hører etter hva jeg sier, kommer med forslag til hva som kan hjelpe - og sørger for å henvise videre til spesialister og tilleggsundersøkelser når hun mener det er grunn til å sjekke noe grundigere. Føler meg tatt på alvor, og godt behandlet.

Misfornøyd

Føler meg ikke sett og hørt på noen slags måte. Får ikke noe type svar på det jeg lurer på. Bortkasta tid rett å slett.

Veldig god lege!

Jeg er superfornøyd med Anne Svarstad som fastlege. Har hatt henne i åtte år nå og kan ikke tenke meg å bytte. Lyttende, varm og avslappet - føler meg sett og husket fra gang til gang, selv om jeg ikke er der oftere enn kanskje en gang eller to i året. Det eneste minuset er at kommunikasjonen med legesenteret kan være litt kronglete, men så lenge man bruker PatientSky-appen og sender en melding i stedet for å prøve å booke time selv har jeg opplevd å alltid få time relativt raskt.