Anne Svarstad

Autorisasjon (2010)

Anne Svarstad er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Svarstad

Beste legen

Føler alltid jeg blir tatt på alvor av Anne. Hun lytter til det jeg sier og svarer på alt jeg spør om. Er alltid hyggelig til tross for at hun har en hektisk dag. Jeg har stort sett kommet inn i tide til min time, har bare måttet vente litt ekstra en gang. Det er ingenting sammenlignet med andre leger jeg har vært hos. Hun følger også nøye opp, og kan mye. Jeg føler defor at jeg er i gode hender hos Anne :)

Anne er topp

Hun er alltid hyggelig, selv om det er mandag, og har stort sett svar på det meste.

I tillegg er håndskriften hennes lesbar, som i følge internett er ganske amazing.

Flink lege som tar deg seriøst

Lege som hører på pasienten og gjør nødvendig undersøkelser. Henviser videre og følger opp.
Dessverre for legekontoret som helhet, har de en helsesekretær som fremstår uprofesjonell og lite imøtekommende - noe som har blitt bekreftet ved alle telefonsamtaler for timebestilling og legebesøk.

Sikkert grei hvis du selv er lege

Du må selv vite hva slags sykdommer det kan være og evt hva slags tester som må gjøres for å kunne diagnostisere dem. Hun kan bestille dem for deg, men når dere så får svar og hun da som regel ikke kan konkludere så må du selv finne ut hva neste steg skal være.

Drikk vann er en slager.

Ikke veldig mottakelige i resepsjonen heller, som forøvrig ikke er hennes skyld, men det er eneste kontaktpunkt gjennom dem.

Dyktig

svært fornøyd med min fastlege som har en god evne til å lytte,gi råd og vise forståelse. alltid blid, hyggelig og hjelpsom. Beste fastlegen jeg noensinne har hatt.
helsesekretærene er alltid blide og hyggelige på enerhaugen legesenter. man føler seg velkommen og godt ivaretatt. Rent og fint legekontor.