Jan Mangersnes

Lillehammer-legene Mann, 55 år

Autorisert1995
  • Allmennmedisin
  • Kjevekirurgi og munnhulesykd.
  • Maxillofacial kirurgi
Ledige plasser 51 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lillehammer-legene

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Jan Mangersnes er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Jan Mangersnes

Han vil helst ha deg ut fortest mulig...

Jeg har hatt denne legen i 4 år og endelig byttet. Han er smilende på overflaten men vil helst bare ha deg ut av kontoret fortest mulig. Jeg har måttet insistere på at han undersøker det ene og det andre, fordi han egentlig bare vil ha deg ut. Jeg har måttet skrive liste for å insistere på forskjellige ting fordi presset han legger på å ville ta alt veldig fort gjør at det er lett å glemme de tingene du ville ta opp. Dermed føler jeg meg ikke sett og ikke tatt på alvor.

Ingen over, ingen vedsiden

Dette er en helt fantastisk lege. Jeg har hatt han i 6-7 år og 4 av de årene har jeg faktisk bodd i Oslo, men jeg har ikke klart å gi han fra meg før nå. Han er legen jeg skulle ønske jeg kunne flytte med meg... Han er effektiv, nøye, hyggelig, empatisk og morsom. Han tar deg seriøst og du føler at du blir hørt og sett til en hver tid. Han er veldig profesjonell og kunnskapsrik. Han er etter min mening faglig sterk og oppdatert.
Det eneste jeg har å utsette på han er at han er en opptatt mann med mange pasienter så man må beregne noe ventetid de dagene det er stor på gang.

Tar meg ikke på alvor

Syns jeg blir behandla veldig dårlig og blir ikke tatt på alvor, virker som om han har mest lyst ha meg ut igjen, før jeg har satt foten inn døra.

Ikke tilstede

Etter 4 legebesøk over en periode på ca. 10 år, møtte jeg aldri min fastlege Jan Mangersnes. Når man er kirurg i tillegg, kan kanskje tiden bli noe knapp.
Jeg har nå byttet fastlege, da jeg egenting ikke hadde noen “fast-lege”, men bare nye vikarer hver gang.

Siste timebestilling, som jeg da avbestilte til fordel for ny fastlege, tilsa at jeg måtte ha ventet i 52 dager for en konsultasjon. Jeg synes 1 måned og 22 dager er vel lenge å vente. Og da antakelig til nok en vikar.

Super bra lege, som gir seg god tid til og lytte behandle.

Jan er en meget flink lege, der du føler deg, bra tatt i mot, bra lyttet til, bra behandlet. En meget faglig dyktig lege.