Martin Hellerud

Irislegene AS

2009

Irislegene AS Telefonnummer56 57 53 9056 57 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hamnevegen 48 5200 Os
Martin Hellerud er en av 18 fastleger i Os

Siste vurderinger av Martin Hellerud

Kunnskapsdyktik og empatisk

Tar pasientene på alvor, bruker humor om det passer seg, har god faglig forståelse og følger godt opp. Han er empatisk og har evnen til å sette seg selv i gitte situasjoner. Anbefaler på det sterkeste. Til tider litt ventetid, men verdt å vente på. Tar seg litt tid til pasientene, og det er jo bare vel og bra når det trengs!

Alltid hyggelig, alltid profesjonell.

Jeg har hatt Martin Hellerud i noen år nå. Martin er en god lytter, og oppfører seg alltid profesjonelt. Han er ikke dømmende eller overvennlig, men analytisk og flink til å forklare hva som skjer. En flink lege, fra ståstedet til en fornøyd pasient.

Tilbragt mer tid på venterommet enn inne hos legen

Martin er en kjempe flink lege, forståelsefull og god. Men! Jeg byttet lege grunnet at jeg absolutt ALLTID tilbragte 30-45 min på venterommet før hver eneste time. Dette er ikke greit.

Tålmodig

Har vært mye hos Martin, og har aldri hatt en bedre fastlege! Lytter, finner nye løsninger og er tålmodig!

Lydhør

Jeg har bare hatt Martin som erstatning for min faste lege en sommer. Den gangen hadde jeg virkelig behov for noen som hadde tid og vilje til å lytte, noe denne legen virkelig hadde. Det er noe jeg i senere tid kanskje savner med min egen.

Bytter gjerne til Martin jeg :-)