Carl Marcus Riiber

Apotekgården Legesenter, Majorstukrysset legegruppe

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Carl Marcus Riiber er en av 16 fastleger i Nes
Majorstukrysset legegruppe
Bogstadveien 72 0366 Oslo
Carl Marcus Riiber er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Carl Marcus Riiber

Jesus

Dyktig ,sikker ,nøyaktig ,perfeksjonist ,Medmenneske ,smart ,Kunnskapsrik ,cool ,snill ,inspirerende ,høflig ,alltid i godt humør ,godt likt av alle ,til åstole på ,effektiv ,Rolig ,pliktoppfyllende ,engasjert ,medfølelse ,svært godhukommelse ,tar pasienten på alvor ,hjelpsom

Føler at han ikke liker meg.

Jeg bestilte time hos han fordi jeg var veldig tungpustet, det han gjorde isteden for å behandle meg var at han skrev legeerklæring til nav. Etter det sa han at hadde dårlig tid så jeg fikk ikke hjelp med det jeg kom for. Jeg måtte bestille ny time hos ei annen lege og hun var super. Vurderer å bytte fastlege. Føler at han bruker smilet sitt for å bli likt.

Alltid Positiv og hyggelig

Her er det en lege som sprer positivitet og oppmuntring. Alttid positive innstilt når vanskelige samtaler kommer frem, selv om det kan være vanskelig å snakke om dette. Dette medfører at du går fra legen med en god følelse.

Totalt fraværende

Nå så jeg meg nødt til å bytte fastlege. Som syk er det viktig å ha en fast lege å forholde seg til. Dessverre er denne legen totalt fraværende på flere måter. Han er sjeldent på jobb og jeg har da måtte forholde meg til vikarer som ikke kjenner meg eller min sykdom.
Et fryktelig rotete ustrukturert legekontor. Alltid MEGET forsinket. Roter bort prøver og glemmer å gi tilbakemeldinger. Sånn kan det ikke være

En lite seriøs lege. Veldig distre

Byttet til denne legen grunnet reiseavstand, men denne legen fremstår for meg som lite profesjonell. Virker ikke å bry seg om sine pasienter, men er mest opptatt av å tulle og tøyse. Er en pasient som ikke "løper" ned et legekontor, men fikk dårlig oppfølging når jeg besøkte han/legekontoret. Startet første time med å være 20 min. for sen. Ga ingen tilbakemeldinger på div.prøver, så disse måtte jeg purre på. Alle prøvesvarene var rotet bort, så jeg måtte inn til ny time for nye prøver. Alt oppleves som et "kaos" ved et legebesøk her. Tankene hans er alle andre steder når vi prater. Klarer ikke å konsentrere seg. Bytter tilbake til min gamle lege, med lang reisevei.