Carl Marcus Riiber

Autorisasjon (2007)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Carl Marcus Riiber er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Carl Marcus Riiber

Snill og hjelpsom lege

Han evner å se deg som kommer inn i rommet, ikke bare skjemaer og diagnoser. Legekontoret/admin er dog litt kaotisk og det hender ofte at beskjeder faller igjennom. Nettop derfor er han også litt vanskelig å få tak i noen ganger. Alt i alt er legens egenskaper det viktigste, og han er veldig god. Jeg er strålende fornøyd med måten han har møtt meg på.

Veldig flink lege

Tar seg god tid til å forklare. Jeg føler meg alltid sett, hørt og godt ivaretatt og har fått veldig gode råd og oppfølging når jeg har vært hos ham. Han er faglig dyktig og flink til å ivareta pasientene sine.

Beste legen

Utrolig dyktig fastlege! Tar deg på alvor. Strekker seg langt for sine pasienter. Lytter og kommer med gode innspill. Henviser viderer hvis han vurderer at det er behov.

Ever å se og lytte

Imøtekommende. Føler deg ivaretatt, selv på stressende dager. Tar seg tid til å forklare, og gi råd.

Ikke fornøyd

Veldig vimsete og lite seriøs lege etter mine opplevelser. Først og fremst hadde han ikke på seg munnbind (pga. korona) noe jeg synes var veldig uprofesjonelt. Han var 40 minutter forsinket, og spurte meg i felles venterom om jeg bare kunne ta blodprøver uten å snakke med han først om hva det gjaldt. Veldig dårlig. Når jeg først satt meg ned svarte han på minst 4 telefonsamtaler, og jeg følte han ikke tok meg seriøst i det hele tatt. Han blåste og litt av mine tanker og årsaker til å komme til legen. Følte meg nesten dum. Fulgte heller ikke opp svar på blodprøver. Jeg bytter dessverre fastlege etter dette. Veldig sur dame i telefonen også.