Carl Marcus Riiber

Autorisasjon (2007)

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ...
Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Carl Marcus Riiber er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Carl Marcus Riiber

Beste legen

Føler meg alltid sett og hørt. Han tar problemene jeg har på alvor og gjør alt for å hjelpe. Henviser videre dersom det er nødvendig. Ikke kleint å snakke om noe med han.

Dyktig

Veldig hyggelig lege som er opptatt av å bli kjent og lytte til pasienten. Seriøs og flink lege. Veldig fornøyd.

Det er imidlertid en veldig frekk og uhøflig dame som jobber i resepsjonen, men legen veier opp for dette.

Empatisk, hyggelig og faglig dyktig

Riiber tar helseplager på alvor og strekker seg for å finne en måte å få pasienten bedre på. Han er smilende og fremstår trygg. Glad jeg havnet her! Enkelte i resepsjonen er ikke så hyggelige, men Riiber veier opp for det.

Faglig kompetent

Tar pasienten alvorlig. Lytter. Meget grundig og kompetent. Empatisk og mennskelig. Følger godt opp og husker hva som er viktig.

Lytter og er tilstede

En trygg og god fastlege som ser på meg og ikke tastaturet når jeg snakker. Henviser videre dersom nødvendig og følger opp avtaler og prøvesvar. Føler meg aldri kastet ut av kontoret og han forsikrer seg alltid om at han forstår hele bildet. En helt fantastisk fastlege!