Nadia Bashir

Autorisasjon (2007)

Nadia Bashir er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Bashir

Overlegen og lite vennlig

Får folk til å vente lenge. Kona har vært hos denne legen 2 ganger og har ventet lenge begge gangene selv om det ikke var noe pasient. Lite vennlig og fikk lite
informasjon på hvordan medisinene skal brukes.

Overlegen og lite vennlig

Var hos denne legen for kort tid siden. Ble mottat med en lite vennlig innstilling. Da jeg tok opp problematikken min, virket det som om legen ikke trodde på meg.
Jeg har hatt to hofte-, kne- og ryggoperasjoner siden 2013, og følgelig hatt mye sterke smerter.
Det virket som om legen ikke trodde på meg, fordi hun henviste meg til smerteklinikken på Ahus for å finne ut om jeg virkelig har det så vondt som jeg påstår. Akkurat som som de skulle kunne finne ut hvor vondt jeg har hatt siden 2013. Har nå byttet til en annen fastlege etter to besøk hos Nadia. Nok er nok!

Overkjørende og useriøs

Veldig overlegen, arrogant og overkjørende, sitter på telefon ila konsultasjon, lytter ikke på plagene (sier at «dette opplever alle» type kommentarer), vil ikke se hevelsen i beina i det hele tatt. Byttet til annen fastlege etter to besøk hos denne fastlegen.

Upersonlig og lite hjelpsom

Får ingen hyggelig velkomst, er ikke interressert i å høre på deg, overkjører, og blir helst kvitt deg så fort som mulig. Dårlig lytter. Dårlig kundeservice og bygger NULL tillit til pasientene sine ! Velg en annen lege om du vil bli tatt på alvor !

Overseende og uhyggelig

Blir totalt oversett. Hun hører ikke på hva man sier i det hele tatt og avbryter midt i setninger hvor man prøver å forklare hva man trenger hjelp med. Får ikke snakke. Veldig lite varm og imøtekommende. Føles som hun vil ha deg ut av synet hennes så fort som mulig. Anbefales på det svakeste...