Nadia Bashir

Autorisasjon (2007)

Nadia Bashir er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nadia Bashir

Bortkasta tid og penger!

Værste legesenteret jeg noen gang har kommet bort i. Aldri tilgjengelig. Lege mener hun bare kan høre på en av sykdommene mine i hver time, selvom det er sammenheng mellom problemene mine. De tjener på timebestilling på SMS, og har aldri ledig time. Resepsjonistene betjener ikke, forventer at robotene skal gjøre all jobben for dere. Vi betaler skatt og vil opprettholde velferdsgoder og rettighetene våre som er vunnet gjennom lang tids faglig og politisk kamp. Orker ikke mer, bytter lege.

Ikke helt fornøyd..

Det virker som dr. Bashir bruker god tid på sine pasienter og lytter til det du har å si.. MEN: Hovedmålet med min legetime var å få en ny henvisning til sykehuset, noe som legen var enig i at jeg skulle få. Etter tre måneder hadde ikke jeg enda fått en bekreftelse på at sykehuset hadde mottatt henvisningsbrevet. Jeg ringte dermed tilbake til legekontoret og ble informert av resepsjonistene at det ikke hadde blitt sendt en henvisning videre.. Fikk snakket med legen, men virket som om hun prøvde å snakke seg bort fra glemselen. Synes bare at det burde ha vært en bedre oppfølging av pasienter..

Veldig Bra Lege

Nadia, er en dyktig lege. Hun tar pasienten seriøst, stiller riktig spørsmål, undersøker grundig, og kommer med riktige alternativer. Hun tar seg tid til å lytte, og forklare hva hun mener og tror etterpå. Hun er alltid blir, ikke dårlig tid, og alltid presis til sine timer ;) Jeg er fornøyd og anbefaller henne til alle.