Margit Sæle

Autorisasjon (2009)

Margit Sæle er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margit Sæle

Ung, dyktig og empatisk

Hadde Margit som fastlege i drøyt to år og byttet pga flytting. Veldig fornøyd med henne. Hun er empatisk og dyktig, og tok seg alltid god tid til meg, og gjorde det riktige for meg i forhold til de plagene jeg kom med. Anbefales.

veldig dyktig lege

Hos Margit har jeg alltid opplevd å bli tatt på alvor. Hun sjekker ut ting og henviser når det er noe hun ikke kan,og får ting gjort.Alltid blid og imøtekommende. Ydmyk og snakker med deg og ikke bare til deg.

Dyktig lege som kan anbefales :)

Dyktig lege

Jeg har vært pasient hos Margit Sæle i litt over et år. Alltid hyggelig og imøtekommende. God tid til meg og tar det jeg sier på alvor. Har en spesiell sykdom som hun har lest seg opp på og det har ikke vært noe problem. Dyktig lege og har ingen problem med å anbefale henne videre! :)

Empatisk og flink

Jeg har alltid opplevd Margit Sæle som både empatisk og flink. Hun er saklig og kan kanskje virke litt "akademisk" for noen, men for meg passer det perfekt. Vil heller ha en "få-ting-gjort" lege enn en som prøver og feiler og bare er prat.

Hyggelig og løsningsorientert

En blid og omtenksom lege som gjør at jeg føler meg veldig velkommen. Liker veldig godt at hun forteller meg hvordan hun har tenkt å følge opp; hva betyr det om hun ikke tar kontakt, når vil hun si ifra, hva gjør vi hvis det blir slik eller slik.