Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Autorisasjon (2014)

Herøya Legesenter AS Telefonnummer35 56 95 7035 56 95 ...
Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn
Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

En fantastisk flink lege

Like blid og hyggelig ved hvert besøk, lytter og følger med i det man sier, tar tak i ting med en gang og gir seg ikke før man er skikkelig utredet.
Her blir jeg så lenge det er mulig.
Men ikke alle på labben er like hyggelige, her kunne det trengs et kurs i kundebehandling for noen av de ansatte. De er jo tross alt på jobb for oss brukere og ikke omvendt

Suveren lege.....

Beste legen. Har hvert alvorlig syk og fått masse støtte og hjelp. Hun er bestandig blid, hyggelig og høflig. Her blir jeg så lenge jeg får lov til å bli.

Beste legen!

For en fantastisk dyktig lege. Anbefaler henne på det sterkeste. Tar tak i ting og sender videre kjempe raskt hvis en må sendes videre. Hun tar seg god tid, lytter, har øyekontakt og har en medmenneskelig tilnærmelse. Er så fornøyd at en smiler når en ser henne uansett å syk en er. Hun er den eneste grunnen til at jeg er pasient på Søsterhjemmet da en har bare fått dårlig inntrykk tidligere.

De på tlf er jeg ikke fornøyd med og jeg må gå så i dybden på hvorfor jeg vil feks ha time eller vil ta prøve før de gidder å sette opp time. De fortsetter så å grave og spør enda mer etter en har sagt kort om hva det gjelder. Det er faktisk ikke alt en pasient har lyst til å si til disse tlfdamene som skal kun gi beskjed og sette en time. Skjerpings!

God lege

Cathrine er en flink lege som tar seg tid og bryr seg om pasienten. Hun tar å følger opp ting en kommer med og prøver gjerne å komme med løsninger i felleskap. Riktig nok legekontoret er helt håpløst, ofte på mandager så kommer man ikke igjennom på tlf. Ventetiden er fryktelig lang (3-4 og 5 uker) og har opplevd mindre hyggelige helsesekretær i tlf. Jeg bytter nå fastlege pga irritasjonsmomenter på service, ikke pga fastlege.

Fantastisk lege

Får ting gjort , god til å lytte og tar alltid ting alvorlig. Er hun usikker på noe som helst , så henviser hun vidre på flekken .