Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Autorisasjon (2014)

Herøya Legesenter AS Telefonnummer35 56 95 7035 56 95 ...
Skrapeklevvegen 4 3937 Porsgrunn
Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Cathrine Jyoti Skjønstad Andersen

Fantastisk god lege, men legesenteret...

Man klarer ikke å ha en dårlig dag når man kommer til henne, hun tar deg alltid godt imot.
Hun er rask til å henvise deg videre til spesialister etc. Hun bruker god tid og lytter til deg, og tar alt av nødvendige prøver, du føler ikke at du blir pressa ut igjen pga tiden.
Men derimot legekontoret er noe annet. Vanskelig å komme mellom på telefon, og møter alltid på noen uhyggelige sekretærer som aldri viser respekt. De på labben klarer ikke engang å ta blodprøver, ser ut som en nålepute når man kommer ut igjen.
Påtide å bytte ut sekretærene og lab-damene med noen som trives i jobben sin?
Slutt å la det gå utover pasientene...
Jeg vurderer å bytte fastlege pga dette legekontoret, men klarer ikke helt pga jeg aldri vil få en så god fastlege igjen.

Koselig

Veldig koselig lege. Føler jeg blir hørt og sett. Sender meg videre om det skulle være noe.
Men hun kan lite eller ingenting om graviditet desverre, ville bare gått til jordmor da.

trygg på sin egen oppfatelse av kunnskap og avgjørelser

fornøyd med bytte av fastlege,og håper jeg vil bli fornøyd med byttet.og at hu har den kunnskapen som trengs for at jeg blir.

Folkelig og flink!

Dette er absolutt en lege jeg vil anbefale videre! Hun både lytter, har øyekontakt og hendviser ved behov. Jeg opplever henne som orientert på nye medisiner og diagnoser. Hun har alltid en litt spøkefull undertone og skyver meg aldri ut av kontoret før hun merker at jeg er ferdig med å forklare meg. Virkelig en dyktig lege som ser pasienten og ikke hever seg selv over.

Det eneste negative ved mine legebesøk er de fryktelig sure damene i luken og inne på labben. De er rett og slett spydige på tlf og blir irriterte hvis du stiller mer enn 1 spm inne på labben. Er også så og si umulig å komme igjennom på tlf, de siste gangene har jeg dratt ned dit og bestilt i luken, noe de ikke er så fornøyde med. Ser at dette er noe flere klager over og om det ikke blir tatt tak i snart, vurderer jeg og bytte til et annet legesenter, selv om legen i seg selv er helt fantastisk.

Legen er super - legesenteret veldig dårlig

Jeg har så god erfaring med legen. Hun tar deg på alvor, og hun ønsker å finne de beste løsningene. Hun er alltid blid og hyggelig, og får en til å føle seg vel. Hun er oppdatert på nye diagnoser og medisinering. Hun lytter!

Når det gjelder selve legesenteret er det til å bli utrolig frustrert av hver gang. Ekstremt lenge å vente før de tar telefonen, hvis du i det hele tatt kommer deg inn i telefonkøen. Ofte er det så stort press på telefonen at du bare får opptattsignal, og må forsøke igjen en annen dag. Også lang ventetid ved henvendelse i luka, og også til laboratoriet. De er ikke spesielt blide alle sammen heller. Hvis du skal bestille time gjennom nettet får du ikke bestilt time før minst en måned frem i tid, og dette gjør at man jo som regel uansett må bestille pr. telefon.

Det er som regel også fullt på parkeringen slik at man må parkere bortover langs veien.

Jeg har vurdert å bytte fastlege mang en gang etter ikke å ha kommet igjennom på telefonen, men legen selv er det som holder meg igjen. Jeg tror hun er "one of a kind".