Linda Farstad

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S
Linda Farstad er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Linda Farstad

Anbefales ikke

Hun er for opphengt i blodprøvene i forhold til å ta tak i det som faktisk er feil. Føler at hun ikke lytter på det man sier eller vurdere symptomene man har. Sist måtte jeg gå i fire måneder med de samme symptomene før hun våknet til å gav meg det jeg trengte for å bli frisk.

Veldig god fastlege

Hun tar seg tid . Hun lytter. Hun smiler. Hun spør. Hun bryr seg. Hun er nøye . En føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste !

Hun ser meg. Og hun gir ikke opp før hun har funnet en riktig diagnose. Alltid blid og hyggelig. Flink.

Dyktig damelege

Jeg vil skryte masse. Tar seg god tid til meg, hjelper meg med mange gode råd. Hun er faglig dyktig med meg og mine barn.

Anbefales!

Jeg oppfatter henne som faglig dyktig og med et sterk ønske om å kunne hjelpe sine pasienter. Kommuniserer godt med barn!

Dr. Farstad er en meget dyktig fastlege.

Føler meg alltid velkommen hos Linda. Hun er en lyttende og seriøs lege. Henviser videre når det er behov for det. Beste legen jeg har hatt!

Dyktig og medfølende lege

Jeg følte meg svært ivaretatt. Hun tok mine symptomer på alvor og jeg fikk hjelpen jeg trengte. Utrolig snill dame. Anbefaler denne legen.

Styr unna

Viser lite eller ingen forståelse for gjentakende symptomer hos barn. Anklager foreldrene for å være lite forebyggende men nekter selv å behandle. Byttet lege og fikk hjelp med en gang.

Virkelig den beste legen jeg har hatt

Tar seg god tid til meg, viser forståelse, henviser meg om det er nødvendig og er alltid så blid og møter meg med et smil. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av henne.