Linda Farstad

Linebakken 5 4640 Søgne
Linda Farstad er en av 15 fastleger i Søgne

Siste vurderinger av Linda Farstad

Kunnskapsløs og overbærende

Hadde ingen kunnskap om den psykiatriske diagnosen min. Hadde en ovenfra og ned holdning. Istedenfor å følge psykologens anbefalinger beordret hun meg til å ta en kopp te og lese en selvhjelpsbok om spiritualisme!

Trygg, lytter, svarer og forklarer.

Jeg føler mig ligeværdig i dialogen og der bliver lyttet til mine oplevelser af problemerne, disse bliver respekteret og opleves taget seriøst med i overvejelserne til konklusionerne.

Helt på tryne

Jeg har hatt Linda som lege i flere år. Jeg har aldri vært fornøyd men har tenkt at det går over. Hun tar meg ikke seriøst, lytter ikke på meg, hun ser på saken men sier ikke no. Jeg er svært misfornøyd. Jeg har nå bytta lege og svært fornøyd.

Anbefales ikke

Hun er for opphengt i blodprøvene i forhold til å ta tak i det som faktisk er feil. Føler at hun ikke lytter på det man sier eller vurdere symptomene man har. Sist måtte jeg gå i fire måneder med de samme symptomene før hun våknet til å gav meg det jeg trengte for å bli frisk.

Veldig god fastlege

Hun tar seg tid . Hun lytter. Hun smiler. Hun spør. Hun bryr seg. Hun er nøye . En føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste !