Linda Farstad

Autorisasjon (2004)

Torridal Legekontor Telefonnummer38 00 40 4038 00 40 ...
Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S
Linda Farstad er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Linda Farstad

Nedlatende

Opplever Linda som nedlatende og tar meg som pasient useriøst. Hun utsetter ønskene uten grunn, noe som bare ender i flere uønskede timer på dette legekontoret. Da jeg ønsker henvisning til gynekolog, vil hun ikke gjøre dette før hun har en bedre forståelse av sykdomsbildet, og slår fort ned dersom jeg spør om hva grunnen til dette er. Ved mange spørsmål himler hun med øyene og sukker, noe som gjør det særlig ubehagelig å være pasient her. Blitt sånn at jeg gruer meg til å dra til time, hvor jeg enda står på venteliste til andre.

MISFORNØYD

Veldig ovenfra og ned holdning. Føler meg dum når jeg spør om spørsmål, da hun rister på hodet, sier at det jeg føler ikke er sant. Må gå med samme problemet typ 4 ganger før hun faktisk tror på problemet. Veldig lite sympati, og tror veldig lite på pasienten.
Eneste grunnen til at jeg går til henne er fordi hun er den eneste kvinnelige legen.

Elendig lege Linda

Hun er en veldig dårlig lege. Har du eksempel vondt i hode å skulder, må du bestille 1 time til. Værste legen som finnes

Inngir tillit.

Jeg er veldig godt fornøyd med Linda. Hun tar seg god tid og følger opp uløste saker med henvisning til spesialist. Føler hun lytter og at jeg blir tatt oå alvor.

Mistet tilliten helt.

Var nervøs før dagens time grunnet en unødvendig kommentar sist time. Gav utrykk for det. Fikk diverse beskjeder om at hun ikke kunne ta ansvar for slike tolkninger, og derfra utviklet timen seg til det verre. Ser heldigvis at flere har opplevd en ovenfra og ned- holdning, og selv ble jeg fortalt at nå var timen min over og at jeg måtte gå når jeg satt med tårer trillende og følte meg utrolig liten. En lege kun for spesielt interesserte, og ikke for folk som trenger å bli møtt med en helhetlig forståelse for hvordan helse og livssituasjon henger sammen.