Linda Farstad

Autorisasjon (2004)

Torridal Legekontor Telefonnummer38 00 40 4038 00 40 ...
Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S
Linda Farstad er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Linda Farstad

Dyktig og stabil

Opplever god hjelp hos Linda. Hun har forståelse for min helse. Tydelig kommunikasjon. Lett å ta opp sine problemstillinger.

Dårlig lege Linda

Helt elendig lege værste jeg noen gang har hatt av lege. Har du 2 ting du vil ta opp, må du bestille 1 time til, eksempel vondt i hode å skuldre, må du regne med å ha en time på hode å en på nakke. Hun lytter aldrig til passienten kun til seg selv. Kjefter om du tar opp 2 ting, kan kun konsentrere seg om 1 ting.

Ovenfra og ned, dårlig holdning

Hun var lite interesert i og hjelpe, jeg sa tydelig ifra at ting tok for lang tid. Da ble hun noe fornærmet.
Veldig overfra og ned holdning.
Aldri følte meg så dårlig mottatt som hos denne dama.
Hun sa også når jeg var mitt og fortelle noe, at nå var tiden min ute, og jeg måtte gå.
Beste og smarteste jeg noensinne har gjort er og bytte lege.

Dårlig pasientbehandling

Mitt første møte med Linda var positivt.
Når jeg fikk flere helsemessige utfordringer så virket det som om hun distanserte seg og viste lite initiativ til å hjelpe. Da jeg var på siste legetime så synes jeg at hun kom alt for nærme meg (godt under en meter) da hun ikke brukte munnbind. Da jeg påpekte dette og sa at hun kunne komme i fare for å bli en virusspreder på legesenteret på grunn av deltaviruset som infiserer både vaksinerte og uvaksinerte så ble hun dypt fornærmet og sa til meg at dette trengte hun ikke å finne seg i og ba meg om å gå ut mens hun holdt døren for meg og så sint ut. Når jeg protesterte og ba henne om å glemme dette og gjennopta legetime så ble hun bare mere sint og forsvant nedover i korridoren og inn i resepsjonen. Jeg fulgte etter for å nok en gang å prøve å gjennopta legetimen, bare for å oppdage at hun var helt utilnærmelig mens hun sto og snakket stygt om meg til resepsjonisten. Jeg kunne ikke høre hva hun sa men nå var det jeg som hadde fått nok, så jeg lirte av meg en glose, kastet munnbindet i gulvet og gikk.
Jeg er 60 år gammel og har aldri opplevd en sånn ovenfra og ned holdning som dette hos noen lege.
Jeg har nå byttet fastlege ved hjelp av legelisten.no for å sikre meg en lege som bryr seg om pasientene sine.

Dårlig oppførsel

Legen har dessverre en bedrevitende holdning og er direkte ufin til tider, noen ganger verre enn andre. Anbefaler ikke!!