Jostein Klungsøyr Woje

Autorisasjon (2010)

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Jostein Klungsøyr Woje er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jostein Klungsøyr Woje

Tar seg god tid, men....

hyggelig lege som tar seg god tid ved time og lytter/spørr, men ikke like god på å huske nevnte plager eller se en sammenheng over tid! Han kunne også ha satt seg noe mer inn i pasientens tidligere journal. Og drøyer i det lengste lag med videre henvisninger! Har mindre kjennskap til nav systemer!
Ellers er han nøye, pliktoppfyllende og flink lege! spes. god med barn!

Fantastisk lege!

I mitt 32 år korte liv har jeg hatt mange leger, men Jostein er uten tvil den dyktigste legen jeg har møtt! Er så utrolig fornøyd og takknemlig for den hjelpen jeg har fått av han! Empatisk, medmenneskelig, oppdatert og fornuftig lege! Føler alltid at han har god tid og at han lytter på det jeg har å si. Føler at jeg blir tatt på alvor og får alltid gode råd. God forståelse for psykiske lidelser. Resten av personalet er også fantastiske. Har bare godt å si om Jostein og Andøya legesenter! Anbefales på det varmeste.

Fantastisk dyktig lege for hele familien

Vi har mange barn og da følger mye sykdom. Vår flinke fastlege gir oss fantastisk oppfølging av alle barna (14,14,10, 1, 2 mnd), samt nøye oppfølging i svangerskap. Denne vinteren har barna vært mye syke i forbindelse med barnehagestart, og vi har måttet besøke legen vår flere ganger. Da har Jostein vært veldig flink til å forklare og betrygge, og har gitt mange gode råd. Vi har fått time veldig raskt. Han oppleves som svært erfaren, faglig dyktig og empatisk med tid til å lytte, følge opp og med en opptimistisk holdning. Det er flott med leger som helt åpenbart brenner for yrket sitt. Vi anbefaler sterkt denne fastlegen, ikke minst for småbarnsfamilie.

Veldig hyggelig, lyttende og pedagogisk

Veldig fornøyd, tar seg tid til å forklare, lytter, er alltid hyggelig, ukomplisert. Gjør en god jobb. Skaper trygghet. Alltid punktlig til timen

Dyktig

Skiftet fastlege for et par år siden og da falt valget på Josteien Woje. Han er en dyktig og pliktoppfyllende lege som jeg virkelig anbefaler til de som må bytte lege. Han er ung, men har stor forståelse for at folk som er eldre har plager. han tar ting på alvor og gjør en god jobb. Anbefales.