Jostein Klungsøyr Woje

Voie 1 4623 Kristiansand S
Jostein Klungsøyr Woje er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jostein Klungsøyr Woje

Fantastisk lege!

I mitt 32 år korte liv har jeg hatt mange leger, men Jostein er uten tvil den dyktigste legen jeg har møtt! Er så utrolig fornøyd og takknemlig for den hjelpen jeg har fått av han! Empatisk, medmenneskelig, oppdatert og fornuftig lege! Føler alltid at han har god tid og at han lytter på det jeg har å si. Føler at jeg blir tatt på alvor og får alltid gode råd. God forståelse for psykiske lidelser. Resten av personalet er også fantastiske. Har bare godt å si om Jostein og Andøya legesenter! Anbefales på det varmeste.

Fantastisk dyktig lege for hele familien

Vi har mange barn og da følger mye sykdom. Vår flinke fastlege gir oss fantastisk oppfølging av alle barna (14,14,10, 1, 2 mnd), samt nøye oppfølging i svangerskap. Denne vinteren har barna vært mye syke i forbindelse med barnehagestart, og vi har måttet besøke legen vår flere ganger. Da har Jostein vært veldig flink til å forklare og betrygge, og har gitt mange gode råd. Vi har fått time veldig raskt. Han oppleves som svært erfaren, faglig dyktig og empatisk med tid til å lytte, følge opp og med en opptimistisk holdning. Det er flott med leger som helt åpenbart brenner for yrket sitt. Vi anbefaler sterkt denne fastlegen, ikke minst for småbarnsfamilie.

Veldig hyggelig, lyttende og pedagogisk

Veldig fornøyd, tar seg tid til å forklare, lytter, er alltid hyggelig, ukomplisert. Gjør en god jobb. Skaper trygghet. Alltid punktlig til timen

Dyktig

Skiftet fastlege for et par år siden og da falt valget på Josteien Woje. Han er en dyktig og pliktoppfyllende lege som jeg virkelig anbefaler til de som må bytte lege. Han er ung, men har stor forståelse for at folk som er eldre har plager. han tar ting på alvor og gjør en god jobb. Anbefales.

Rask og effektiv

Jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet til Vågsbygd. Fikk anbefalt Jostein Woje, det angrer jeg ikke på. Han er rask, effektiv samtidig som har gir en følelse av å ha nok tid. Virker som han har grei på det han steller med. Får alltid konstruktive var. Anbefaler ham.