Jostein Klungsøyr Woje

Autorisasjon (2010)

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Jostein Klungsøyr Woje er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Jostein Klungsøyr Woje

Arrogant!

Har ikke opplevd en mer arrogant og lite imøtekommende lege. Er mer opptatt av å ha rett selv,enn å hjelpe. Han er lite/ikke interessert i å lytte.
Ble absolutt ikke tatt på alvor. Veldig trist opplevelse.

Tillitsvekkende, empatisk, faglig sterk og pliktoppfyllende

Denne legen kan jeg på det varmeste anbefale. I en vanskelig tid for både meg og min familie har vi fått oppfølging av første klasse. Man opplever å bli tatt på alvor, legen synes å ha stor faglig tyngde, han har særdeles gode kommunikative egenskaper, er empatisk og forståelsesfull. God oppfølging av prøvesvar. Jeg og min familie har all tid følt oss godt ivaretatt og anbefaler vedkommende.

Dyktig Lege

Er dyktig lege som har tid til deg. Har vært veldig fornøyd med en fornuftig tilnærming til å løse problemer på.

Flink lege

Har god øyekontakt, flink å se pasienten. Flink å forklare masse og i en rolig tempo, har tid, viser ingen tydelig på stress på at man må skyndte seg ut av timen. Flink til å kontakte og henvise til andre på kort tid og får kort varsel til å komme til time hvis det er noe man er bekymret for og trenger oppklaring i noe!

Minus: dersom fastlege er borte eller har fri, blir du henvist til andre fastleger på huset, dette gjør at man risikere å måtte fortelle om igjen! Bare til å være obs på det!

Over all forventning!

Den beste fastlegen jeg har hatt, utvilsomt. Hele min familie har byttet over og er like fornøyd.
Jeg føler mange leger er mer opptatt av av tittelen sin fremfor å hjelpe andre mennesker. J. Woje er definitivt ikke en av de. Flink, ydmyk, tydelig, fair, empatisk og genuint interessert i pasienten. Takknemlig for å ha han som fastlege.