Camilla Amalie Tufto

Autorisasjon (2008)

Camilla Amalie Tufto er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Camilla Amalie Tufto

lite forståelsesfull

Denne legen tok meg av en viktig nedtrappingsplan for jeg ikke dukket opp på en legetime, noe jeg gjorde og har dokumentert på telefonen. men de som jobber i resepsjonen hadde ikke skrevet meg ned. Denne legen har vanskelig for å stole på sine pasienter dessverre.

Dyktig, lyttende og trygg lege

Jeg har hatt Camilla som fastlege i noen år nå, og har alltid følt meg godt tatt imot etter å ha vært hos henne. Hun er lyttende, ser meg som pasient og er faglig veldig sterk. Jeg bor helt på andre siden av byen, det er en liten pris å betale for en så god lege. Jeg opplever at hun er opptatt av hele mennesket, ikke bare skulderen som er vond eller blodprøven som skal tas, men også hvordan man har det generelt i livet. Hun tar seg tid, det føles aldri som et stresset kontor. Setter veldig stor pris på en lege som henne!
Vil også legge til at jeg synes legesenteret i sin helhet er utrolig bra. Mange dyktige, hyggelige og hjelpsomme folk der, de finner alltid løsninger og er effektive (uten at det føles stressende)!

Beste fastlegen

Camilla er en veldig god og imøtekommende fastlege som ser meg som pasient og menneske. Hun følger meg opp på en god måte og henviser meg videre ved behov.

Dyktig, snill og omtenksom

Hadde Camilla som fastlege i
3år, men måtte dessverre bytte ettersom jeg flyttet til sørlandet. En alltid imøtekommende og lyttende dame. Hun hjalp meg å finne veien til rette diagnoser, der andre lett skyldte på det psykiske uten å utrede. Hun var der for meg når jeg trengte henne mest!

Skuffet for første gang

Jeg har alltid vært fornøyd med Camilla som fastlege, men nå føler jeg meg skuffet , og ikke sett som menneske. Jeg har så sterke smerter i skulderen at jeg ikke sover om natten, og at jeg helst ønsker å dø, og når jeg skriver at alt er svart, jeg har mange sykdommer så dette var toppen på kransekaken så føler jeg for første gang at hun ikke ser meg, og mine fysiske og psykiske smerter, det er sårende.