Camilla Amalie Tufto

Stavanger Medisinske Senter

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stavanger Medisinske Senter
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Camilla Amalie Tufto er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Camilla Amalie Tufto

Absolutt best fastlege.

Camilla er tålmodig, hører såm pasjent sier.Jeg er meget fornøyd alt jeg har hatt så flinke​ fastlege. Hjertelig takker og anbefaler.To jest świetny lekarz.Umie słuchać pacjentów i trafia w diagnozy.Polecam

Grundig, imøtekommende og dyktig

Har hatt Camilla som fastlege siden 2013, hun er også fastlege for mine i barn. Opplever hun som en grundig, imøtekommende og dyktig lege som strekker seg lenger enn hva som kan forventes av en lege. Også svært flink å behandle barn, både til å gi gode råd men også til å få barnet til å føle seg trygg under undersøkelse. Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig og omsorgsfull

Camilla vet hva hun snakke om og inspirerer høy tillit hos meg.

Hun er alltid klar å forklare ting og lyte.

Ventetid kunne være bedre men ellers føler jeg støtte og sikkert i hva Camilla anbefale.

Min lege i studietiden

Hun er ikke bare en utrolig hyggelig og empatisk dame, men også veldig flink i faget sitt og tar deg på alvor. Hvis det er noe galt med deg så finner hun det ut og gjør det hun kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Hun var til tider noe overarbeidet, og det var en sliten lege jeg møtte som muligens hadde tatt på seg for mye jobb. Jeg tror hun bryr seg nesten litt for mye om pasientene sine. Så vær grei med henne!

Veldig fornøyd

Jeg har vært svært fornøyd med Camilla. Da jeg kom til henne første gang hadde jeg svært mange forskjellige helseproblemer som min forrige fastlege ikke tok tak i og ikke hjalp meg med i det hele tatt. Camilla tok tak i dette med en gang, og jeg følte at hun tok meg seriøst og ønsket å hjelpe meg. Jeg er svært fornøyd. Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege nå er fordi jeg flytter til en annen by.

Fantastisk!

Rolig, men flink til å småsnakke om du er nervøs. Tar seg og tid med deg samtidig som det er lite venting! Byttet til henne etter å fått henne annbefalt av venninne, og angrer ikke! Veldig hyggelig. Lett å snakke med.

Dyktig, flink, ansvarlig.

Dr. Camilla er en god lege som bryr seg om andre mennesker synes jeg. Hun følger pasienten opp med helseproblemer og gir god behandling. Hun gir en god følelse av trygghet ved behandlingsprocessen.
Ved planlegging er det lett å få time hos henne.
Hun hører godt på det som blir tatt opp i timen og ved spørsmål eller gjøremål gir raskt tilbakemelding.
Alltid blid og imøtekommende.
Bare fint å ha henne som fastlege. :-)

God lege, lang ventetid

Camilla er veldig hyggelig og medgjørlig, men har som regel veldig dårlig tid, og er veldig opptatt. Med nesten en måneds ventetid på time hos fastlege, blir det så man ser lite til henne. Kunnskapsrik, hyggelig, sympatisk og flink - men travel, og ofte sen. Antageligvis ikke hennes egen feil.

Vims

Lite kunnskap, vimsete , klønete, dårlig hukommelse, alltid for sen og usikker. Hun kan rett og slett for lite om alt. + for at hun er søt og koselig dame som person men det er ikke nok når du en lege.

En fantastisk lege

Jeg er utrolig fornøyd med Camilla som fastlege. Hun er empatisk, rolig og ønsker å hjelpe. God å snakke med, og tar seg tid. Hvis hun er forsinket beklager hun alltid. Jeg har flyttet fra Stavanger, men har beholdt Camilla som fastlege fordi jeg er så fornøyd. Anbefales på det sterkeste.

Veldig flink

Camilla er veldig flink, tar seg tid,er rolig og forklarende. Det er godt å være hos en lege som gir deg trygghet. Hun er rett og slett veldig flink.

Du for den hjelpen du søker

Jeg har gått til Camilla i ett år nå, og er veldig fornøyd. Hun tar seg alltid tid til å høre på alle problemene/sakene jeg tar opp. Det er noe ventetid, men det er noe man ikke kan unngå. Er det noen prøver jeg selv ønsker å ta, så er hun stort sett enig og lar meg ta dem jeg spør om. Hun er positiv,hjelpsom og lytter til deg, uten at hun fremstår deg som en belastning. En av de beste jeg kunne hatt!

Dyktig lege.

Opplevde legen som flink og tillitsvekkende.

Hun var saklig og effektiv, samtidig som hun gir et empatisk inntrykk og er god med folk.

Den beste legen jeg har hatt!!!

Hun er en lege som det er verdt å reise over 1 time for å komme til. Kan av og til være litt ventetid på telefon og på venteværelset for å komme inn til legen. Men hun tar seg tid og møter meg uansett.

Empatisk, real og omsorgsfull lege

Plenty av emati og omsorg, forståelsesfull, real, sannferdig (prøver ikke å late som hun vet all ting),lett å forstå, forklarer ting, spør om ting.
Tar seg tid, (jeg får ikke følelsen av at jeg egentlig ikke burde vært der og tatt opp legens tid slik jeg har opplevd med de som skal være så effektive).
Går ut fra legen med en følelse av å ha blitt sett og hørt.

En god lege

Camilla var en periode vikar for fastlegen min Strand Oanes, og jeg veldig fornøyd med henne. Hun var flink til å lytte, kom med gode råd og hadde et behagelig vesen. Hvis jeg hadde blitt boende i Stavanger, hadde jeg definitivt byttet til henne som fastlege.

Meget hyggelig og lyttende

Overtok som min fastlege etter Dr.Iversen. Har hatt tre besøk hos henne, hvorav hun alltid er meget behjelpelig. Virker faglig trygg og det er ingen ventetid på oppsatt time. Har hjulpet meg på en flott måte hittil.

En dyktig og empatisk lege!

Jeg føler meg godt ivaretatt hos Camilla Tufto, Hun gir trygghet og tar seg god tid. Glad for at hun er min fastlege!

Jeg er glad hun er min fastlege

Hyggelig. Føler vi kommuniserer lett . Satte selv opp dobbeltime da det var mye jeg trengte informasjon etter forrige konsultasjon
Hun tar kontakt med spesialist mht. til videre opplegg for min lidelse.
Selv om jeg vet hun har det travelt får jeg ikke følelsen av at jeg må forte meg.
Flink å lytte.