Camilla Amalie Tufto

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Camilla Amalie Tufto er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Camilla Amalie Tufto

Dyktig og omsorgsfull

Camilla vet hva hun snakke om og inspirerer høy tillit hos meg.

Hun er alltid klar å forklare ting og lyte.

Ventetid kunne være bedre men ellers føler jeg støtte og sikkert i hva Camilla anbefale.

Min lege i studietiden

Hun er ikke bare en utrolig hyggelig og empatisk dame, men også veldig flink i faget sitt og tar deg på alvor. Hvis det er noe galt med deg så finner hun det ut og gjør det hun kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Hun var til tider noe overarbeidet, og det var en sliten lege jeg møtte som muligens hadde tatt på seg for mye jobb. Jeg tror hun bryr seg nesten litt for mye om pasientene sine. Så vær grei med henne!

Veldig fornøyd

Jeg har vært svært fornøyd med Camilla. Da jeg kom til henne første gang hadde jeg svært mange forskjellige helseproblemer som min forrige fastlege ikke tok tak i og ikke hjalp meg med i det hele tatt. Camilla tok tak i dette med en gang, og jeg følte at hun tok meg seriøst og ønsket å hjelpe meg. Jeg er svært fornøyd. Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege nå er fordi jeg flytter til en annen by.

Fantastisk!

Rolig, men flink til å småsnakke om du er nervøs. Tar seg og tid med deg samtidig som det er lite venting! Byttet til henne etter å fått henne annbefalt av venninne, og angrer ikke! Veldig hyggelig. Lett å snakke med.

Dyktig, flink, ansvarlig.

Dr. Camilla er en god lege som bryr seg om andre mennesker synes jeg. Hun følger pasienten opp med helseproblemer og gir god behandling. Hun gir en god følelse av trygghet ved behandlingsprocessen.
Ved planlegging er det lett å få time hos henne.
Hun hører godt på det som blir tatt opp i timen og ved spørsmål eller gjøremål gir raskt tilbakemelding.
Alltid blid og imøtekommende.
Bare fint å ha henne som fastlege. :-)