Camilla Amalie Tufto

Autorisasjon (2008)

Camilla Amalie Tufto er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Camilla Amalie Tufto

Seriøs og imøtekommende

Er veldig fornøyd med Tufto. En behagelig og kunnskapsrik lege. Har hatt fastlegen i snart 6 år og føler meg heldig som fikk plass på listen.

Beste fastlegen

Camilla tar seg alltid god tid, lytter, spør og er tilstedet. Hun bryr seg om meg og jeg kan alltid spørre om hva enn det måtte være, og hun dømmer meg ikke. Hun forklarer og kommer med gode råd. Vil absolutt anbefale henne som fastlege.

Fantastisk lege

Veldig snill og forståelsesfull lege som man føler seg trygg på. Hadde det ikke vært for at det er dårlig med parkeringsplasser, så hadde jeg ville fortsatt å ha henne som lege. Men blir for stress når jeg bor på Sola og ikke vet om man finner en plass. Alle som får henne som lege er heldige. Ønsker henne lykke til.

Dr.Tufto er en veldig flink lege som tar seg tid.

Dr.Tufto har vært min fastlege i over fem år, i løpet av denne tiden har jeg vært hos henne mellom 15-20 ganger. Jeg har opplevd å bli ivaretatt på en veldig god måte og opplever hver gang jeg er på konsultasjon at hun har tid. Jeg opplever at hun er en veldig flink lege som er nøyaktig i sine vurderinger, dersom jeg har en problemstilling som hun ikke har kunnskap om så skaffer hun seg den kunnskapen i løpet av kort tid. Dr.Tufto er en meget kunnskapsrik dame og jeg får svar på det meste jeg lurer på, dersom hun er usikker på diagnoser henviser hun videre til spesialhelsetjenesten. Dr.Tufto er en meget vennlig og personlig lege som er genuint interessert i hvordan det står til både med meg og min familie og jeg føler meg ivaretatt på alle måter.

Født for sitt yrke

Har gått til Camilla i fem år og hun har hele tiden vært enestående. Oppofrende, dyktig og på hugget