Camilla Amalie Tufto

Autorisasjon (2008)

Camilla Amalie Tufto er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Camilla Amalie Tufto

Veldig fornøyd

Jeg har vært svært fornøyd med Camilla. Da jeg kom til henne første gang hadde jeg svært mange forskjellige helseproblemer som min forrige fastlege ikke tok tak i og ikke hjalp meg med i det hele tatt. Camilla tok tak i dette med en gang, og jeg følte at hun tok meg seriøst og ønsket å hjelpe meg. Jeg er svært fornøyd. Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege nå er fordi jeg flytter til en annen by.

Fantastisk!

Rolig, men flink til å småsnakke om du er nervøs. Tar seg og tid med deg samtidig som det er lite venting! Byttet til henne etter å fått henne annbefalt av venninne, og angrer ikke! Veldig hyggelig. Lett å snakke med.

Dyktig, flink, ansvarlig.

Dr. Camilla er en god lege som bryr seg om andre mennesker synes jeg. Hun følger pasienten opp med helseproblemer og gir god behandling. Hun gir en god følelse av trygghet ved behandlingsprocessen.
Ved planlegging er det lett å få time hos henne.
Hun hører godt på det som blir tatt opp i timen og ved spørsmål eller gjøremål gir raskt tilbakemelding.
Alltid blid og imøtekommende.
Bare fint å ha henne som fastlege. :-)

God lege, lang ventetid

Camilla er veldig hyggelig og medgjørlig, men har som regel veldig dårlig tid, og er veldig opptatt. Med nesten en måneds ventetid på time hos fastlege, blir det så man ser lite til henne. Kunnskapsrik, hyggelig, sympatisk og flink - men travel, og ofte sen. Antageligvis ikke hennes egen feil.

Vims

Lite kunnskap, vimsete , klønete, dårlig hukommelse, alltid for sen og usikker. Hun kan rett og slett for lite om alt. + for at hun er søt og koselig dame som person men det er ikke nok når du en lege.