Camilla Amalie Tufto

Autorisasjon (2008)

Camilla Amalie Tufto er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Camilla Amalie Tufto

OK

Jeg sliter med store og konstante smerter og blir gradvis dårligere. Jeg følte at hennes diagnose var litt mangelfull og tok derfor kontakt med privatpraktiserende spesialist. Det var tydelig at hun ikke satte pris på dette, så jeg endte med å skifte fastlege.

Absolutt best fastlege.

Camilla er tålmodig, hører såm pasjent sier.Jeg er meget fornøyd alt jeg har hatt så flinke​ fastlege. Hjertelig takker og anbefaler.To jest świetny lekarz.Umie słuchać pacjentów i trafia w diagnozy.Polecam

Grundig, imøtekommende og dyktig

Har hatt Camilla som fastlege siden 2013, hun er også fastlege for mine i barn. Opplever hun som en grundig, imøtekommende og dyktig lege som strekker seg lenger enn hva som kan forventes av en lege. Også svært flink å behandle barn, både til å gi gode råd men også til å få barnet til å føle seg trygg under undersøkelse. Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt.

Dyktig og omsorgsfull

Camilla vet hva hun snakke om og inspirerer høy tillit hos meg.

Hun er alltid klar å forklare ting og lyte.

Ventetid kunne være bedre men ellers føler jeg støtte og sikkert i hva Camilla anbefale.

Min lege i studietiden

Hun er ikke bare en utrolig hyggelig og empatisk dame, men også veldig flink i faget sitt og tar deg på alvor. Hvis det er noe galt med deg så finner hun det ut og gjør det hun kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Hun var til tider noe overarbeidet, og det var en sliten lege jeg møtte som muligens hadde tatt på seg for mye jobb. Jeg tror hun bryr seg nesten litt for mye om pasientene sine. Så vær grei med henne!