Guro Vik

Autorisasjon (2010)

Guro Vik er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Guro Vik

Faglig dyktige og tar pasienten på alvor!

Har hatt henne som fastlege i litt over ett år. Faglig dyktig som tar pasienten på alvor. God til å lytte og forklare. Anbefales!

Kunnskapsrik.

Hun er hyggelig og kunnskapsrik, flink å forklare. Kan trygt anbefale henne. Hun lytter og tar problemene mine på alvor.

Arrogant

Hun var meget arrogant og hadde allerede gjort seg opp sin mening. Hørte ikke på pasienten. Var veldig ivrig på alt jeg ikke skulle spise.

Ikke fornøyd

Ser kun på blodprøvesvar uten å spørre hvordan man har det. Kan slenge ut av seg påstander om at det må være andre årsaker til dårlig form og dårlige blodprøvesvar uten å følge opp med undersøkelser. Følger ikke opp avslag på henvisninger til spesialisthelsetjenesten. Virker lite interessert i innspill fra meg som pasient eller som mor til pasient. Virker arrogant når jeg kommer med spørsmål eller innspill.

Faglig dyktig og mye empati.

Opplever henne som meget faglig dyktig. Hun følger opp etter prøvetaking, sender svar etter undersøkelser. Har nå en kortere periode hatt behov for god oppfølging og forståelse av mine (vonde) plager og HUN har fulgt opp til på en måte jeg aldrig før har opplevd. Henviser videre om det er nødvendig. Kan virkelig anbefale henne om hun skulle få ledige plasser.