Bård Asle Jørgensen

Autorisasjon (2014)

Bård Asle Jørgensen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bård Asle Jørgensen

Dyktig lege

Opplever ham som en flink lege som lytter til pasienten og prøver å finne ut av problemet. Har hjulpet mye på den korte tiden siden jeg begynte hos ham. En hyggelig kar.

Nøye og, med høy gjennomføringsevne

Eneste fastlegen som var ledig da jeg flyttet til Bodø. Noe forbausende, da han er blant en av de bedre fastlegene jeg har hatt over tid.

Kan oppleves litt overlegen i begynnelsen, men det synet forandret seg fort. Ekstremt nøye og stiller grundige spørsmål til symptomer og plager en måtte ha.

En av de få legene som ikke nøler med henvisning eller undersøkelse hvis det er et snev av risiko. Lett å prate med.

Svært dyktig fastlege

Endelig har jeg fått en fastlege som faktisk tar seg tid til å kartlegge problemstillingen og ta det derfra. Jeg føler meg sett og møtt, og det jeg kommer med blir fulgt opp.

Det er også store pluss at det er lett å bestille timer, og at man til og med kan få videokonsultasjoner v. behov.

Trygg og direkte

Takk for rask vurdering og snar henvendelse til sykehus. Ei lita frøken og en løveunge fikk effektiv behandling etter en natt på sykehuset. Vi er takknemlige for å bli tatt på alvor.

Svært nedlatende og frekk

Hadde mitt første og siste møte med Jørgensen i dag. Under legetimen stilte han flere upassende spørsmål.

Jeg ba han bare om å signere et skjema. Helt uten annen kontekst enn at jeg har en funksjonsnedsettelse, spurte han «hva er planen din videre etter studie? Tror du virkelig noen vil ha en som deg i jobb?»
Jeg fortalte at en bedrift allerede har vist interesse for å ha meg i jobb. Han svarte «åja er det så lett å få jobb? Hele klassen din må jo ha fått jobbtilbud da».