Bård Asle Jørgensen

Tlf: 75 55 02 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bård Asle Jørgensen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bård Asle Jørgensen

Meget god lege

Dette er den beste legen jeg har besøkt noen gang. Han lytter, vurderer, undersøker, og - om nødvendig- henviser til spesialist og MR mv. Jeg føler stor tillit til ham og stoler fullt ut på hans vurderinger. De har også vist seg å stemme i alle undersøkelser han har gjort av meg. Disse riktige diagnosene har ført til at jeg har mye bedre kontroll over flere kroniske helseplager. Det har betydd mye i hverdagen og i jobb.
Denne fastlegen håper jeg blir i Bodø, for jeg ønsker ikke å bytte. For øvrig er helheten ved legekontoret enormt mye bedre enn ved det forrige legekontoret / fastlegen jeg hadde. Det var en grunn til at jeg byttet. Her, derimot, er det alltid blide og hyggelige mennesker på kontoret og på laben. Og legen har jeg aldri opplevd sur, tvert i mot. Terningkast 6 til ham.

Helt okei opplevelse av denne legen

Han tar de prøvene han skal og sammarbeider greit, medisinerer ut fra funn på prøver, da er han veldig nøye (ved fysiske funn) og ber om etterkontroll osv. Følger opp min kroniske sykdom veldig bra (diabetes) med medisinering og veiledning.

Synes at med mer diffuse plager, f.eks smerter i muskler og ledd, er han mer kald og trekker nermest på skuldrene.. Fikk til slutt en henvisning til fysio og snakket ikke mer om det.

Han opptrer høflig, men er kanskje en smule kald/streng, det handler kanskje mer om kjemi enn faglig dyktighet..

Alt i alt har jeg en helt okei opplevelse av denne legen

Imøtekommende og grundig lege.

I dag har vi vært på legevakta og møtt en fantastisk grundig Og imøtekommende lege. Lyttende og imøtekommende overfor både tenåring og mor.

Ikke tatt seriøst

Var til Bård Asle for å høre om mulige behandlinger etter å ha fått påvist en skade ved MR-bilder. Selv om kiropraktor mente jeg trenger behandling, MR-bildene viser det samme og at jeg sitter der med smerter, virker det ikke som han tar meg seriøst. Han virker kald og uinteressert i å hjelpe meg. Som student i Bodø kunne jeg virkelig ønske at jeg kunne beholdt legen jeg hadde der jeg kommer fra. Blir å bytte fastlege.

Svært hjelpsom, legger arbeid i å avklare ting.

Imøtekommende og hyggelig. Viser interesse for å hjelpe og følge opp. Føler meg godt ivaretatt av ham som lege.