Bård Asle Jørgensen

Innstranda Legesenter

Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Bård Asle Jørgensen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bård Asle Jørgensen

Svært hjelpsom, legger arbeid i å avklare ting.

Imøtekommende og hyggelig. Viser interesse for å hjelpe og følge opp. Føler meg godt ivaretatt av ham som lege.

Streng og lite tillitsskapende

Streng lege som det er vanskelig å prate med. Møter lite forståelse og empati. Lite sammarbeidsvilling, veldig kritisk, jeg føler ingen tilitt til han, eller at han vil mitt beste.

Fint legesenter og lett å få time.

Hyggelig lege

Flink lege. Hyggelig og som tar seg til til å høre. Hjalp meg masse med å avklare en kronisk sykdom. Henviste til sykehuset, og fulgte opp sykehuset da de ikke ga tilbakemelding på mine undersøkelser.

Får alltid raskt time. Og fint legekontor.

Veldig bra lege -- uten han ville jeg mest sannsynligvis blitt ufør

Jeg kom til Bård med store problemer med å fungere på jobben. Etter å ha fulgt fantastisk godt opp med prøver, røntgen og MR, sendte han meg videre til spesialist. Bård fulgte veldig godt opp med spesialisten slik at jeg kom fort inn til diagnose. To måneder senere er jeg diagnostisert og får daglig medisinsk behandling. I ettertid har Bård alltid vært lett tilgjengelig når det har vært spørsmål om medisinering, og om hvordan jeg skal tilpasse livet til sykdommen. Han har også hjulpet med å sette sammen et livsstil-program (inkludert trening og kosthold) tilpasset mitt sykdomsforløp.

Dette er en sykdom som har gått uoppdaget gjennom 3-4 fastleger og 2 andre spesialister over flere tiår. Om det ikke var for Bårds vilje til å ta meg seriøst og følge opp, ville jeg sannsynligvis ha endt opp som ufør. Istedet er både jobb- og privatliv bedre enn noen gang før.

Anbefales som fastlege!

Oppleves som arrogant og uinteressert.

Virker veldig lite interessert i pasientene sine og setter seg ikke inn i tidligere sykdomshistorie. Har aldri klart svar på hva som feiler. Opplever han som uvitende og usikker.