Bård Asle Jørgensen

Innstranda Legesenter
Mørkvedsenteret 17 8028 Bodø
Bård Asle Jørgensen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bård Asle Jørgensen

Helt okei opplevelse av denne legen

Han tar de prøvene han skal og sammarbeider greit, medisinerer ut fra funn på prøver, da er han veldig nøye (ved fysiske funn) og ber om etterkontroll osv. Følger opp min kroniske sykdom veldig bra (diabetes) med medisinering og veiledning.

Synes at med mer diffuse plager, f.eks smerter i muskler og ledd, er han mer kald og trekker nermest på skuldrene.. Fikk til slutt en henvisning til fysio og snakket ikke mer om det.

Han opptrer høflig, men er kanskje en smule kald/streng, det handler kanskje mer om kjemi enn faglig dyktighet..

Alt i alt har jeg en helt okei opplevelse av denne legen

Imøtekommende og grundig lege.

I dag har vi vært på legevakta og møtt en fantastisk grundig Og imøtekommende lege. Lyttende og imøtekommende overfor både tenåring og mor.

Ikke tatt seriøst

Var til Bård Asle for å høre om mulige behandlinger etter å ha fått påvist en skade ved MR-bilder. Selv om kiropraktor mente jeg trenger behandling, MR-bildene viser det samme og at jeg sitter der med smerter, virker det ikke som han tar meg seriøst. Han virker kald og uinteressert i å hjelpe meg. Som student i Bodø kunne jeg virkelig ønske at jeg kunne beholdt legen jeg hadde der jeg kommer fra. Blir å bytte fastlege.

Svært hjelpsom, legger arbeid i å avklare ting.

Imøtekommende og hyggelig. Viser interesse for å hjelpe og følge opp. Føler meg godt ivaretatt av ham som lege.

Hyggelig lege

Flink lege. Hyggelig og som tar seg til til å høre. Hjalp meg masse med å avklare en kronisk sykdom. Henviste til sykehuset, og fulgte opp sykehuset da de ikke ga tilbakemelding på mine undersøkelser.

Får alltid raskt time. Og fint legekontor.