Liv Bertheussen Tangløkken Hagen

Autorisasjon (2011)

Flaskebekk Legesenter AS Telefonnummer66 96 58 3066 96 58 ...
Kapellveien 84 1450 Nesoddtangen
Liv Bertheussen Tangløkken Hagen er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Liv Bertheussen Tangløkken Hagen

Arrogant

Makan til arrogant lege har jeg aldri møtt før. Hennes vikar- en svært gammel mann, hadde gitt meg dårlig helsehjelp. Jeg hadde et problem som måtte løses med henvisning til spesialist. Det var et enkelt, meget konkret problem, som man kunne se, som kunne gjøre skade hvis det ikke ble rettet opp i. Siden hennes gamle vikar ikke hadde sett problemet nektet hun å se på det, han var nemlig en så god lege. Mulig det, men synet hans var ikke på topp, ikke så rart egentlig, ettersom han var over 70. Jeg insisterte, og med rett utstyr så hun det. Da fikk jeg kranglet meg til en henvisning, men hun satte den med laveste hastegrad, slik at det tok flere måneder før jeg fikk time hos optiker. Da så han at det var jammen bra jeg kom da, det var like før jeg ville fått varig skade på øyet. Jeg byttet selvfølgelig fastlege rett etter at hun sendte henvisningen.

Styr unna!

Arrogant, uprofesjonell, blir fort oppgitt, manipulerer og har "alltid rett". Er ikke interessert i å følge opp noe du plages med og vil sykmelde deg heller. Og kommer du med info fra internett eller en annen lege, så er det ikke greit. Definitivt en lege som favoriserer sine pasienter og hjelper kun de som hun er interessert i å hjelpe.

Kunnskapsrik, tilstede og trygg

Liv stiller alltid opp. Tar seg god tid, og er lett tilgjengelig. Hun er kunnskapsrik, trygg og lytter alltid til meg, og tar meg på alvor. Det føles alltid godt etter at jeg har vært hos Liv. Alle på Flaskebekk legesenter har supergod service, lett tilgjengelig og imøtekommende. Vil aldri bytte:)

Arrogant og veldig uprofesjonell.

Arrogant og veldig uprofesjonell. Stadige unnskyldninger for ikke å sette seg inn i min journal; først var det fordi hun var vikar, så fordi hun skulle i permisjon selv osv. Meldinger leser hun ikke (uttalt) før timen, men pussig nok, åpner hun ikke meldinger da heller. Veldig standhaftig på "sin" kunnskap og avfeier lett med arroganse. En gang fikk jeg slengt "jeg leser fag, mens du leser blogger", når hun ikke hadde forutsetning for å si noe slikt, og det siste seg at jeg hadde dette fra en annen spesialist. Avfeier ny kunnskap, ikke interessert i å sette seg inn i enkelte sykdommer og behandling og hva som skjer på legefronten, mao. ikke spesielt interessert i pasientene sine om de ikke har plager eller lidelser hun interesserer seg for.
Svært lite lydhør. Når man blir møtt av nedlatende "Du ser jo like kjekk ut som da du jobbet på xxx for ti år siden" (hun hadde sett meg ila året og jeg var i heller dårlig form); "det (sykdom) har nesten halve Norge" o.l., viser hun ikke stor interesse.
Som en annen påpeker: Hun forherliger sin posisjon og kunnskap, selv om sistnevnte ikke nødvendigvis er oppdatert, og latterliggjør andres kunnskap, som om hun skulle være et slags storstilt geni.

En uheldig representant for allmennlegestanden.

En lege av ypperste klasse

En lege som lytter og som virkelig bryr seg, som følger deg opp selv utenom kontorets tid.. En lege som forholder seg til regelverket, og er seriøs, hun tør også og kalle en spade for en spade og gi deg det lille sparket bak selv om det der og da kan føles ubehagelig. Hun er også kommuneoverlege, og gjøre en strålende jobb for kommunen vår. En dame med bein i nesa, og hjerte av gull.