Håvard Mæland

Autorisasjon (2004)

Håvard Mæland er en av 33 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Håvard Mæland

Velg en annen lege

Han kikker inni pc hele tiden. Som om han kan finne hva som feiler pasienten der. Lite inntresert sur grinete og lei blir bytting av fastlege anbefales ikke!!!

Profosjonell og vennlig

Jeg byttet til Håvard etter en lang sykeperiode, jeg hadde vært hos mange forskjellige leger i en tidsperiode på over ett år, men Håvard var den første som faktisk undersøkte meg.
Han er profosjonell og tar meg seriøst.
Jeg føler han lytter på meg og prøver alltid sitt beste til å finne beste løsning for meg.

Nå er jeg gravid og føler meg veldig trygg med han som lege.
Har ingen problemer med å sende mine barn til han i fremtiden.

Veldig usympatisk og frek

Veldig usympatisk og frekk føler jeg ikke blir tatt godt i mot og vill ikke høre på ka jeg har og si og ser bare på journalen og ikke menneske anbefales ikke overhode verste legen jeg har hatt.

Anbefales på det sterkeste

Mæland er den første legen jeg føler meg virkelig ivaretatt av og som tok meg og mine helse problemer seriøst. Han er tillitsfull, omtenksom, kunnskapsrik og sympatisk. Føler meg virkelig heldig som fikk han som fastlege her i Lillehammer og synes det er trist at jeg må flytte her i fra og den servicen jeg opplevde på Bryggeriet Legesenter. Han kan virkelig anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Jeg byttet til Mæland høsten 2014, som nyinnflyttet til Lillehammer. Var veldig spent siden jeg hadde hatt min beste fastlege noensinne i Bergen. Jeg ble ikke skuffet. Jeg har en sammensatt helseproblematikk, og Håvard tar meg seriøst. Jeg føler meg sett, ivaretatt og informert. Han er veldig flink til å forklare hva som kan være årsaker til at ting er som de er, og undersøker heller én gang for mye enn én gang for lite. Han stiller spørsmål og er opptatt av dialog med meg som pasient.

Jeg er også kjemperedd for blodprøver og sprøyter, så det må gis honnør til damene på laboratoriet også. Jeg har gitt beskjed om mine utfordringer, og de tar like godt vare på meg hver gang.

Jeg er kjempefornøyd med å være pasient hos Bryggeriet Legesenter!