Liv Elin Alnæs Vikene

Autorisasjon (2002)

Bryggen Medisinske senter Telefonnummer71 56 60 6071 56 60 ...
Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N
Liv Elin Alnæs Vikene er en av 30 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Liv Elin Alnæs Vikene

Styr unna

Veldig uprofesjonell lege. Fullstendig mangel på empati. Ikke flink med barn. Utrolig negativ opplevelse hos denne legen som jeg aldri har opplevd hverken før eller siden.

Helt elendig

Hun sier mye, og gjør lite. Ingen oppfølging ved prøveresultater. Avviser arrogant å henvise til spesialist uten å forklare hvorfor. Vanskelig å få time, vanskelig å få hjelp. Prater veldig mye om seg selv og vil fremheve seg selv som et lysende eksempel.

Forståelsesfull lege med tålmodighet

Fantastisk lege. Er oppdatert på ny kunnskap og får pasienten til å føle seg forstått og hørt. Hun sørger for at pasienten følges opp ordentlig.

Hold dere unna henne....

Hun prater bare om seg selv. Kom til henne for å få en legeerklæring ang ryggproblemer på jobb. Fikk som svar at hun hadde mye viktigere ting å gjøre. Redde liv osv... Hun forteller mye om seg selv at hun ikke har tid til å trene eller dra på ferier. Fikk beskjed at jeg plaget henne av å komme til henne for en slik erklæring. Hun hører ikke på pasienten.

Alle tider fastlege

Hun er en alle tiders fastlege! Har tid til og lytte til meg, gi meg råd og har fått meg til og leve et bedre liv med sine kunnskaper om kosthold og livstil. Kan ikke annet enn og anbefale henne på det varmeste.