Liv Elin Alnæs Vikene

Tlf: 71 56 60 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Liv Elin Alnæs Vikene er en av 29 fastleger i Kristiansund

Siste vurderinger av Liv Elin Alnæs Vikene

Alle tider fastlege

Hun er en alle tiders fastlege! Har tid til og lytte til meg, gi meg råd og har fått meg til og leve et bedre liv med sine kunnskaper om kosthold og livstil. Kan ikke annet enn og anbefale henne på det varmeste.

Dyktig og bred kompetanse!

Skulle egentlig skifte legesenter, men etter å fått en time hos Liv Elin ble jeg værende.
Grundig og dyktig samt svært god med tilbakemeldinger. Virker godt forberedt når jeg møter opp og er flink til å purre på videre behandling.

Lang Fartstid som lege og veldig kunnskapsrik

Hun tar seg tid og utreder deg veldig grundig. Hun er Sjømmanslege, Flylege og Offshore lege og knallgrundig.

Minus på seneteret er at det ikke er ordnet rom for Konfidensielt samtaler med sekretærer, dette bør ordne raskest. Men dette er et stort minus da alle hører hva som blir sagt.

Topp lege!

Legen er dyktig og har mye faglig kunnskap. Hun er meget behjelpelig og seriøs - med pasienten i fokus hele tiden. Får alltid god hjelp og oppfølging. En topp fastlege som jeg anbefaler på det varmeste.

Stay away!

Lege som sier mye, og gjør lite. Sier hun skal søke etter det ene og det andre, skal henvise videre, men gjør ingenting. Unnskyldningen er som vanlig at hun har glemt det. Lite tilgjengelig og timer er mange ganger blitt utsatt, både en, to og tre gang. Veldig opptatt av å prate om seg selv, sin sykdom, sin hverdag osv.