Atif Abbas

Autorisasjon (2011)

Brobekk legekontor Telefonnummer22 64 08 4422 64 08 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Atif Abbas er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Atif Abbas

Overkjørt

Meget misfornøyd med timen med Atif. Aldri har jeg følt meg så ukomfortabel og nedtrykket av en lege på denne måten. Jeg forklarte situasjonen min og ble ikke møtt med forståelse.
Sa dette til han under timen, og sa jeg var mer fornøyd med en tidligere lege jeg hadde, og fikk svar om han han kunne dette bedre og var spesialist.

En fastlege som bryr seg

Jeg er veldig fornøyd med Atif. En omtenksom fastlege som viser hensyn og forståelse. En fastlege for alle.

God oppfølgging av pasient.Råd og veiledning i forhold til medisiner og bivirkninger.

Har hatt flere konsultasjoner hos lege Abbas Atif.
Han er en lege du kan stole på når det gjelder behandling, oppfølgging og veiledning.
Han er flink og henviser videre hvis det er behov for spesialist.
Han minner deg også når det gjelder årskontroll blodprøver og tar kontakt når svaret av blodprøvet trenger behandling og oppfølgging.
Anbefales sterkt som fastlege.

Genuint interessert og imøtekommen

Atif er en særdeles hyggelig og imøtekommende. Han viser faglig tyngde og evner å bryte ned vanskelige fagutrykk på en måte som er lett og forstå.

Meget fornøyd

Er veldig fornøyd med både lege og sekretær. Akif(vikar for Atif), lytter og sjekker veldig godt. Jeg føler at jeg kan komme til denne legen å bli frisk, ikke bare bortkasta tid.

Men jeg har kommet hit flere ganger og må dessverre si at jeg MINST venter én time før jeg blir ropt inn.

Ellers er jeg VELDIG fornøyd.