Theodor Omar Chammas Ellingsen

Autorisasjon (2006)

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

Beste legen

Meget dyktig, forståelsesfull og god fastlege som tar deg på alvor. Viser genuint interesse for sine pasienter. Beste fastlegen jeg har hatt.

Overlegen og nedlatende

Utrolig dårlig opplevelse. Har hatt kroniske smerter i 10 år som på det verste er uutholdelige. Ønsket en ny vurdering på hva som kan hjelpe. Svaret var at jeg måtte lære meg at livet er vondt av og til, at smerten kunne være interessant og at smertestillende var bare å glemme. Helt ekstremt useriøst opplegg og null forståelse for situasjonen jeg er i.

Fantastisk lege

Legen som bryr seg. Jeg er pasienten hans i 4 år nå. Og er meget fornøyd! Han er forståelsesfull og meget dyktig

Trygg og kunnskapsrik

Dyktig virker beroligende og behagelig føler meg alltid ivaretatt, en lege man kan føle seg trygg på👍🏼

Kunnskapsrik og en god lytter er hva du får hos Ellingsen!

Jeg har hatt Theodor som fastlege i nå rundt 2 1/2 år og det er ikke en ting han ikke har hjulpet meg med på veien. Han tar alt på alvor og bistår meg alt jeg skulle ønske til enhver tid/ønske. Han er lyttende, omtenksom og prøver å sette seg inn i min problemstilling gjerne i forkant slik at han alltid er forberedt til jeg kommer. Bedre fastlege skal du lete lenge etter og jeg kommer aldri til å bytte han ut!