Theodor Omar Chammas Ellingsen

• Nevrokirurgi

Autorisasjon (2006)

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

En grundig og imøtekommende lege.

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en grundig og imøtekommende lege med gode empatiske evner. Han sender meg videre til spesialister når han føler at egen kompetanse butter. Han er alltid korrekt høflig og viser også at han har sans for humor. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Er svært fornøyd med denne legen.

Han er imøtekommende og hyggelig. Føler at vi har god kommunikasjon. Ved en anledning da jeg følte meg skikkelig dårlig. (Influenslignende symptomer) kom han hjem til meg og tok blodtrykk m.m. Ble akutt innlagt på sykehus for diverse prøver. Har diagnoser som krever medisinering. E-resepter blir ordnet med raskt og effektivt. Det er heller ikke vanskelig å få time hos ham innen rimelig tid. Har ingen planer om å bytte lege.

Redder liv

En samtalepartner av de sjeldne, god tid, empatisk og forståelsesfull. Har aldri vært noe problem med medisinsk hjelp, få tatt blodprøve eller henvisning videre når dette er nødvendig. Beste legen jeg har møtt.

Anbefaler ikke denne legen.

Han har ingen sympati, empati eller forståelse for hva man sliter med. Man føler seg ikke trodd, og han undersøker ikke før du selv ber om det. Måten han sitter og gliser på gjør at man føler deg utilpass og dum. Han spør også om ting som ikke har noe med en lege time å gjøre, så jeg må si jeg ofte fikk hakeslepp der inne.

Arrogant og overfladisk.

En lege som gjør alt han kan for å unngå å undersøke pasienten. Han tar sjeldent blodtrykk eller sjekker puls og han sender deg sjeldent videre om man ikke maser om det.
En lege jeg ikke kan anbefale