Theodor Omar Chammas Ellingsen

Autorisasjon (2006)

Theodor Omar Chammas Ellingsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Theodor Omar Chammas Ellingsen

Tidenes beste fastlege...

Har hatt noen fastleger.men ingen har vært som Theodor.Han har hatt en stor betydning for min tilfriskning & motivasjon.hadde aldri tenkt at fastlege kunne være så nyttig får meg.Har hatt han som fast lege over et par år nå.kjempe bra☆☆☆☆☆

Den beste legen jeg har hatt

Dr. Ellingsen er en fantastisk lege med mye kunnskap som virkelig bryr seg om pasientene sine. Ser etter en ny fastlege bør du gi Dr. Ellingsen en sjanse, jeg er 100% sikker på at du ikke angre.

Arrogant ikke til å stole på

Har en mann med psykiske problemer. Han blir ikke fulgt opp får bare de pillene han ønsker noe han ikke fikk hos sin forrige lege. Har forsøkt å få han i tale uten hell. Har skrevet flere brev til ham som ikke blir besvart. Tatt kontakt med fylkeslegen og de sa at ellingsen skulle besvare denne noe som ikke har skjedd. Denne legen er arrogant og likegyldig.

Dyktig og meget god lytter.

Er strålende fornøyd med å ha han som fastlege. Han er faglig dyktig,et lyttende medmenneske og humoristisk.
Beste legen jeg har hatt!!

Great doctor!

Theodor Omar is a very good and positive man. He is empathetic and always takes his time to listen to you, gives professional advises and reference you to specialists if needed. He explains things in an easy to understand way. I can definitely recommend him!!