Gurgen Nazaretian

Autorisasjon (2005)

Gurgen Nazaretian er en av 3 fastleger i Dovre

Siste vurderinger av Gurgen Nazaretian

"Det er av barn og fulle folk du får høre sannheten"....

....og iflg vår datter er Gurgen den beste legen i verden! Vi bruker ikke legekontoret ofte, men har bare hatt positive opplevelser med Gurgen. Anbefales!!

En dyktig lege som har tid til å lytte.

Veldig fornøyd med dr. Gurgen Nazaretian. Han gir rom for tid til å snakke. Han lytter og stiller utfyllende spørsmål. Svarer på spørsmål. Forklarer hvilke undersøkelser som foretas og hvorfor. Gir god veiledning i "veien videre" om det skulle bli nødvendig. Opplever å bli tatt på alvor og at han er en lege som er der for meg. Anbefales på det varmeste !!!

En dyktig mann med humor!

Dette er en mann som tar deg på alvor. Han har hjulpet meg og mest sannsynlig reddet far. Han er ikke redd for å forhøre seg videre med ekspertisen dersom han selv er usikker! Det står det respekt av. Nok av leger som jobber under kan-og-vet-best-selv prinsippet. Ellers en mann med god humor og åpent sinn. Dere som klager er vel de som renner ned dørene på legekontoret for en slikk og ingenting! Ikke rart man ikke blir tatt på alvor når man roper ulv for mye! Stå på "Burgen" ;-)

Meget imøtekommende!

Tar ting alvorlig, og viser ved hjelp av plansjer hva som kan være galt.
Har absolutt ingenting å klage på.

Gurgen Nazaretian er den beste legen jeg har hatt.

Gurgen er for meg en helt spesiell lege som virkelig tar ansvar og inngir trygghet.
Han er svært omgjengelig og hyggelig, og han er grundig i sine undersøkelser. Tar seg god tid, og forklarer hva han gjør og hvorfor han gjør disse undersøkelsene. I et tilfelle, som for meg var veldig alvorlig og skapte uro for både meg og mine nærmeste oppfordret han meg til å ringe ham på hans privatnummer, når det måtte være. Jeg føler meg helt trygg med ham som lege, og han er "lynrask" til å søke om nærmere undersøkelser hos spesialist. (Det skjer mens vi snakker sammen). Han har en egen form for humor, som kanskje forvirrer noen. Jeg anbefaler han som fastlege.