Gurgen Nazaretian

Autorisasjon (2005)

Gurgen Nazaretian er en av 3 fastleger i Dovre

Siste vurderinger av Gurgen Nazaretian

Diagnosen er klar før du for sagt et ord.

Svært lite imøtekommende, ingen evne til og lytte. Ha sier bare ja ja ja, og prøver og gi inntrykk av at han vet 100% hva dette dreier seg om uten jeg i det hele har fått forklart det jeg ønsker.
Første inntrykk etter jeg kom inn til legen er uvelkommen, anspenthet, og aggresjon. Og det var uforandret etter jeg gikk ut, og bestillte ny time med ny lege med en gang.
Skulle jeg selv drevet et legesenter og måtte ha denne legen ansatt, hadde jeg raskt opprettet et hurtig kontor (alla hurtigkasse på vinmonopolet) der pasientene kom inn i ene enden på et samlebånd og ut igjen med en ibux i den andre enden. Gurgen hadde klart jobben fint i midten.

Jeg er nyinnflyttet i bygden så jeg kjenner ikke forholdene, men jeg håper virkelig at legen bare hadde en svært dårlig dag. Jeg kan uansett ikke gi noen anbefaling her, og har ser nå etter ny fastlege.

Sur & blærete

Er du riktig uheldig og har en hastesak, kan du være uheldig og ende opp med Gurgen.
Dette er så lite trivelig at en hver hastesak kan utsettes, omgår sine pasienter på en veldig nedlatende måte.
Opptrer som en blærete verdensmester som fullstendig mangler evne til å lytte, lite tillitsvekkende.
Legekontoret bærer også preg av at denne legen er i konstant konflikt med sine omgivelser.
Legen har per d.d. bare halveis fullt opp lista si, her vil det med åra bli ennå flere ledige plasser, etterhvert som dei eldre blir borte (som ikke vet hvordan man skifter fastlege)