Shahid Javaid

Autorisasjon (2010)

Shahid Javaid er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shahid Javaid

Engasjert og dyktig

Shahid virker faglig dyktig og oppdatert, i tillegg til at han bryr seg om pasientene sine. Han spør alltid om hvordan jeg har det, og om det er noe mer jeg lurer på. Stor kontrast til min forrige lege, som ikke tok seg tid til slikt. Kort ventetid både på telefon og for å få time.
Det negative er at sekretærene virker noe usikre og mangler rutine på ting. Det kan selvfølgelig ha sammenheng med at legekontoret er nyåpnet.

Veldig grundig lege

Legen var veldig grundig å tok de nødvendige blodprøvene. Han fremstår også veldig skarp og seriøs. Veldig fornøyd med denne legen.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg har endelig funnet en lege som er empatisk, hjelpsom og effektiv. Dr. Shahid Javaid tar seg tid til å svare på hvilke som helst spørsmål jeg måtte ha i forhold til sykdom. Han er også behjelpelig med å undersøke og søke, rettigheter i forhold til NAV. Jeg er kjempefornøyd med denne legen! Anbefaler han på det sterkeste.

Flott lege!

Dr Javaid er en utrolig empatisk lege, han tar seg god tid til å lytte til pasienten og er flink hva gjelder behandling. Han virker oppdatert på ny kunnskap og er faglig sterk. Han tar ikke lett på ting, og henviser videre når det er behov for det.