Johannes Maubach

Farsund legesenter Mann, 33 år

Autorisert2013
Ledige plasser 3 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Farsund legesenter

Kirkegt.6 4550 Farsund
Johannes Maubach er en av 9 fastleger i Farsund

Siste vurderinger av Johannes Maubach

Flink lege

Jeg er veldig fornøyd med mitt besøk med Dr. Maubach . Hyggelig lege som tar godt tid på å lytte til pasienten og viser interesse. Anbefalles sterkt!

Empatisk og lyttende

Jeg haddemin første time med Johannes Maubach i dag og jeg synes han var veldig flink til å lytte og jeg fikk følelsen av at han tok problemene mine svært seriøst. Han virket forståelsesfull og løsningsorientert! Veldig fornøyd!

Veldig dyktig lege

Dette er en mann som tar deg godt i mot, lytter til hva du har å si og gjør så godt han kan for å løse det. Du kan spørre ham om akkurat hva du lurer på. Han tar deg seriøst, og man trenger ikke føle man sier noe dumt. Jeg har også fått fort time. Eneste kritikk jeg kan gi er at jeg måtte vente lenge, han tok i mot mange pasienter den dagen, så det ble en del ventetid da han tar seg god tid til hver eneste pasient. Jeg vil anbefale han videre. (Da jeg har en noe legeerfaring da jeg har flyttet rundt en del og møtt en del forskjellige leger, så er han den beste jeg har hatt.)

Bra fastlege

Er svært fornøyd med Johannes Maubach som fastlege. Føler at han lytter til deg som pasient og følger opp behandlingen bra. Tilgjengeligheten er bra, har fått time innen rimelig tid.
Annbefaler denne legen til andre!

Fantastisk fastlege

Han er en dyktig lege som er flink til å lytte og vise forståelse for sine pasienter. Beste fastlegen jeg har hatt.